Thuis wiki
Advertisement
Thuis wiki
Aflevering 1110
Thuis afl1110 T3 LucSimonne.png
© VRT
Seizoen Seizoen 7
Week Week 13
Seizoensnummer 65
Uitgave
Eerste uitzending 30 november 2001
Startuur 20:10:00
Duur 00:25:00
Navigatie
Vorige Aflevering 1109
Volgende Aflevering 1111

Aflevering 1110 is de 65ste aflevering van het zevende seizoen van Thuis en werd voor het eerst uitgezonden op vrijdag 30 november 2001.

Inhoud

Waldek maakt duidelijk aan Rosa dat hij enerzijds wil trouwen voor de zekerheid om niet het land uitgestuurd te worden, en anderzijds om niet in zonde te leven binnen zijn religie. Hij heeft spijt van zijn vraag als Rosa hem afwijst en stapt het af. Jenny denkt er het hare van en beschuldigt Waldek ervan Rosa te misbruiken om in België te kunnen blijven. Waldek zoekt troost bij Frank.

Marianne vangt een telefoongesprek van Ann met Carlos op en geeft haar dochter een flinke preek. Marianne probeert de prijs van 65 miljoen bij Derijcke te verlagen tot 45 miljoen. Luc voert het plannetje uit en geeft Marianne de 10 miljoen die hij haar nog verschuldigd was, ter bewijs van solvabiliteit. Marianne is onder de indruk van Lucs opkomst, maar eist nog een dag bedenktijd.

Johan telefoneert naar Dré omdat hij hem dringend wil spreken. Dré laat hem naar het appartement komen om Jenny meer te betrekken in zijn affaires. Johan is razend dat Dré hem verraden heeft en dreigt de gevangenis in te vliegen als hij geen schadeclaims betaalt. Aangezien niemand weet van het geld dat Dré en Jean-Pierre hem gegeven hebben, stelt Dré voor om zijn deel van anderhalf miljoen aan hem te geven, tot frustratie van Jenny. Zij verneemt ook dat Dré blanco voorschriften aan Johan heeft gegeven en vreest dat Dré nog serieus in de problemen kan komen door Johan, die hen beide afdreigt. Dré wil echter tot het uiterste gaan om Johan van de drank te redden.

Simonne heeft Franky bij de babysit gelaten voor een gezellig avondje met Luc. Tijdens een romantisch etentje herkent ze de sterke aftershave die Luc draagt, die volgens hemzelf enkel voor speciale gelegenheden is. De vage herinnering wordt concreet wanneer Luc handtastelijk wordt en Simonne herinnert zich alles van de verkrachting opnieuw. Ze kan zich van Luc bevrijden en stormt naar buiten.

Cast

Hieronder vindt u een overzicht van alle personages die in deze aflevering verschijnen. De personages staan alfabetisch gerangschikt per familienaam van de acteur/actrice. Sjabloon:AflCastS7

Medewerkers

Sjabloon:AflCrewS7

Galerij

Trivia

  • In deze aflevering wordt er een flashback naar een gebeurtenis uit Aflevering 1043 getoond.

Navigatie

Advertisement