Thuis wiki
Advertisement
Thuis wiki
Aflevering 1111
Thuis afl1111 T1 LucDerijcke.png
© VRT
Seizoen Seizoen 7
Week Week 14
Seizoensnummer 66
Uitgave
Eerste uitzending 3 december 2001
Startuur 20:10:00
Duur 00:25:00
Navigatie
Vorige Aflevering 1110
Volgende Aflevering 1112

Aflevering 1111 is de 66ste aflevering van het zevende seizoen van Thuis en werd voor het eerst uitgezonden op maandag 3 december 2001.

Inhoud

Derijcke bezoekt Luc met het goede nieuws, net op het moment dat Simonne naar buiten stormt. Luc probeert haar nog achterna te gaan, maar komt te laat. Derijcke moet lachen met de situatie en begint oppervlakkig te praten over vrouwen in het algemeen. Luc reageert razend en grijpt uit verdediging van Simonne hem bij de kraag. Derijcke vertelt Luc dat het niet meer lang zal duren vooraleer Marianne tekent. Hij ziet zijn toekomst rooskleurig en heeft al een optie genomen op een jacht in Italië. Marianne neemt ondertussen haar voorzorgen en controleert bij de bank of Luc effectief 10 miljoen heeft kunnen lenen. Waldek heeft te diep in het glas gekeken en komt met Frank mee naar huis, tot groot jolijt van Rogerke en Yvette. Valerie wordt opgeschrikt door een ronddolende Simonne en biedt haar een rit naar huis aan. Ten huize Bomans schrikken ze op van de verschijning en proberen ze Simonne te kalmeren. Frank is opgelucht dat ze hem eindelijk gelooft, maar doet volgens Rogerke en Yvette afstandelijk. Ze raden hem aan bij haar te gaan slapen, al moet hij de nacht wel op de grond doorbrengen. De volgende ochtend staat Luc voor de deur, die erop staat om Simonne te spreken. Het bezoek ontaardt al snel in een fysieke confrontatie, en net dan komt Simonne binnen. Sabine is geagiteerd omdat Joeri binnenwandelt tijdens een telefoongesprek met een vriend. Ze vindt dat haar broer haar geen privacy gunt en wilt een gsm kopen.

Cast

Hieronder vindt u een overzicht van alle personages die in deze aflevering verschijnen. De personages staan alfabetisch gerangschikt per familienaam van de acteur/actrice. Sjabloon:AflCastS7

Medewerkers

Sjabloon:AflCrewS7

Galerij

Trivia

Navigatie

Advertisement