Thuis wiki
Advertisement
Thuis wiki
Aflevering 1112
Thuis afl1112 T1 LucFrankYvette.png
© VRT
Seizoen Seizoen 7
Week Week 14
Seizoensnummer 67
Uitgave
Eerste uitzending 4 december 2001
Startuur 20:10:00
Duur 00:25:00
Navigatie
Vorige Aflevering 1111
Volgende Aflevering 1113

Aflevering 1112 is de 67ste aflevering van het zevende seizoen van Thuis en werd voor het eerst uitgezonden op dinsdag 4 december 2001.

Inhoud

Simonne gaat het gesprek met Luc aan. Die houdt voet bij stuk dat hij haar nooit verkracht zou hebben. Volgens hem is ze dingen beginnen inbeelden door de dingen die Frank en co haar ingepraat hebben. Simonne is duidelijk: het is voor goed gedaan tussen hen. Daarbij verzekert ze hem dat wat er ook gebeurt, hij nooit iets te maken zal hebben met hun ongeboren kind. Roger en Yvette helpen Frank eraan denken dat het kind nu drie maanden ver is. Een abortus is dus niet langer mogelijk. Joeri klaagt over Sabine en vreest dat hij het geld zal moeten neerleggen voor de gsm. Jean-Pierre licht zijn dochter en Senne in over de situatie met het schilderij. De tijd dringt en hij moet zo snel mogelijk een miljoen frank bijeen krijgen om het werk terug te kopen. Hij twijfelt of hij al dan niet met Johan moet gaan praten. Zowel Jenny als Jean-Pierre proberen Dré te overtuigen dat hij Johan moet laten vallen, maar die houdt vol dat de gevolgen misschien groter zouden kunnen zijn dan een financieel verlies. Jean-Pierre stelt voor dat hij allereerst naar mevrouw Vermeiren gaat om te informeren of ze wel wil verkopen. Marianne is in haar nopjes om Derijcke het ondertekende contract van de aankoop van Saliëri-Italië te overhandigen. Hij verzekert haar een omzet van 120 miljoen per jaar, die ze binnen vijf jaar al terugverdiend zou hebben. Marianne glundert wanneer ze Luc het nieuws in zijn gezicht kan wrijven. Maar het is Derijcke en Luc die zegevieren. Simonne krijgt plots hevige buikkrampen terwijl Rogerke naar de winkel is. Nog voordat ze de telefoon kan bereiken, stort ze in elkaar.

Cast

Hieronder vindt u een overzicht van alle personages die in deze aflevering verschijnen. De personages staan alfabetisch gerangschikt per familienaam van de acteur/actrice. Sjabloon:AflCastS7

Medewerkers

Sjabloon:AflCrewS7

Galerij

Trivia

Navigatie

Advertisement