Wikia

Aflevering 3810
[[Bestand:{{{thumbnail}}}|center|250px]]
Thuis afl3810 02
Seizoen Seizoen 20
Week Week 43
Seizoensnummer 215
Uitgave
Eerste uitzending 26 juni 2015
Kijkcijfers 1.361.910
Navigatie
Vorige aflevering Aflevering 3809
Volgende aflevering Aflevering 3811
align="center" width=95% colspan=2 bgcolor="{{Seizoen het 20ste seizoen HEX}}" style="border-bottom:0px solid gray; font-size:150%; color:white;" | Aflevering 3810
WitteStrook
Seizoen [[Seizoen het 20ste seizoen]]
Week [[Seizoen het 20ste seizoen Week {{{week}}}|Week {{{week}}}]]
Seizoensnummer {{{seizoensnummer}}}
align="center" colspan=2 bgcolor="{{Seizoen het 20ste seizoen HEX}}" style="border-bottom:0px solid gray; font-size:100%; color:white;" | Uitgave
Netwerk één
Eerste uitzending vrijdag 26 juni 2015
Startuur +/- 20:10:00
Duur +/- 00:25:00
Kijkcijfers Onbekend
align="center" colspan=2 bgcolor="{{Seizoen het 20ste seizoen HEX}}" style="border-bottom:0px solid gray; font-size:100%; color:white;" | Navigatie
Vorige aflevering [[Aflevering {{{vorige}}}]]
Volgende aflevering [[Aflevering {{{volgende}}}]]

Aflevering 3810 is de {{{seizoensnummer}}}ste aflevering van het [[Seizoen het 20ste seizoen|{{{seizoensaantal}}}]] van Thuis en werd voor het eerst uitgezonden op vrijdag 26 juni 2015.

Inhoud

Peter heeft vooraf al voorgesteld om te trouwen, maar dat zag Femke niet zitten. Peter wordt op kantoor verrast door enkele ballonnen, waarmee gevraagd wordt te trouwen. Hij denkt eerst dat ze voor Tom zijn, maar het blijkt dat Femke erachter zit. Peter zegt volmondig ja.

Vandaag wordt de huwelijksverjaardag van Frank en Simonne gevierd in de Zus & Zo. Bianca komt speciaal overgevlogen uit Marokko, maar Franky vliegt dan weer terug naar Amerika om zijn geslachtsverandering verder te zetten. Op het feest vermaakt iedereen zich kostelijk en ook een stripact van Toon ontbreekt niet.

Na een bezoekje bij Judith en Tom, heeft Hélène haar gsm laten liggen en Marianne ziet eindelijk een kans om haar voor eens en altijd te ontmaskeren. Het komt tot een hevige confrontatie tussen de twee vrouwen in de dokterspraktijk. Wanneer Geert tussenbeide komt, klinkt er een luide schreeuw. Ann komt onmiddellijk aangelopen en treft Geert doodgestoken met een brievenopener aan. Hélène wijst Marianne aan als dader en ook William vertelt dat hij Marianne Geert heeft zien neersteken.

Op het feest van Frank en Simonne slaat de sfeer om wanneer Luc verschijnt op een tv-scherm. Hij betuigt zijn spijt van zijn daden aan zijn familie en vrienden. Ondertussen komt hij buiten aangereden. Op een moeilijk moment verlaat Jana de zaal en wordt gevolgd door Toon, die Luc nog net een zaal ziet binnenglippen. Met een stoel en een stuk touw hangt hij zich uiteindelijk op.

Cast

Hieronder vindt u een overzicht van alle personages die in deze aflevering verschijnen. De personages staan alfabetisch gerangschikt per familienaam van de acteur/actrice. De personages die meespelen in deze aflevering zullen weldra worden aangevuld.

Medewerkers

De medewerkers van deze aflevering zullen weldra worden aangevuld.

Galerij

Trivia

  • Eerste aflevering met Merel De Vilder Robier als Bianca Bomans sinds 13 mei 2011 (aflevering 2990).
  • Laatste aflevering met Jef hoogmartens als Franky Bomans. Vanaf hier zal iemand anders de rol overnemen.
  • Er verscheen na de finale een filmpje op de website waarin Peter Rouffaer (vertolker van Geert Smeekens) afscheid neemt van de kijkers.
  • Het festival Rock Werchter ging gepaard met de finale. Daarop werd op de netwerksite Facebook een pagina opgericht met de vraag de finale uit te zenden op het festival. Dankzij Samsung werd de finale dan effectief voor een beperkte kring uitgezonden.
  • Na de eerste uitzending was er een vermelding van de zelfmoordpreventie-lijn. Toch was dit niet goed genoeg volgens organisaties en naar hun mening had men de zelfmoord van Luc niet zo expliciet in beeld mogen brengen, uit schrik voor copycat-gedrag. Er waren dan ook maar liefs zeven keer zo veel oproepen na de uitzending.

Deze aflevering werd nogmaals herhaald op 30 augustus 2015.

Referenties

{{NAV-Shet 20ste seizoenafl}}