Thuis wiki
Advertisement
Thuis wiki
† André Versteven
Seizoenen 161718192021 ProfielAndré.JPG
Eerste verschijning Aflevering 2914 - 27 januari 2011
Laatste verschijning Aflevering 3858 - 4 november 2015
Gespeeld door Paul Ricour

Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenTriviaFoto'sLees Meer

Algemene Informatie

André Versteven is een gastpersonage dat van 27 januari 2011 (aflevering 2914) tot en met 4 november 2015 (aflevering 3858) werd vertolkt door Paul Ricour..

Verhaallijnen

André is de vriend van Madeleine, een medebewoonster in Winterlicht. Hij heeft vaak zijn handen vol aan haar omwille van haar Alzheimer. Later maakt hij kennis met Yvette, die tijdelijk haar intrek neemt in Winterlicht.

Madeleine overlijdt onder mysterieuze omstandigheden. Katrien wordt er van verdacht de oude vrouw een overdosis insuline te hebben toegediend. André en Yvette gaan op onderzoek uit en ontdekken het testament van Madeleine, die ze in haar verwardheid in haar kleerkast had verstopt. Madeleine laat al haar bezittingen na aan Katrien, wat haar dus ook een motief geeft.

Katrien komt te weten dat Ann de avond voor het overlijden van Madeleine ook aanwezig was in Winterlicht. Ann ontkent eerst, maar geeft dan toch toe dat ze Madeleine een dosis insuline gaf en dit vergat in te vullen op haar medische fiche.

Yvette bezoekt André nog regelmatig in Winterlicht en ze komen nog steeds goed overeen. Yvette geeft een verasssingsfeestje voor zijn verjaardag in de Zus & Zo. Na een ruzie met haar dochter komt Yvette definitief in Winterlicht wonen. Enkele weken later komt ze met de droevige boodschap dat André ten overlijden is gekomen.

Trivia

  • André is geboren op 10 oktober 1943 en overleden op 12 november 2015.

Foto's

Er zijn (nog) geen foto's van dit personage beschikbaar.

Lees Meer

Advertisement