Wikia

Appartement van Tom
Dreef 4, 1740 Ternat
Seizoen 23 tot heden

Algemene InformatieEdit

Deze woning komt in beeld sinds maart 2018, gedurende het drieëntwintigste seizoen. De buitenkant, gang en leefruimte worden in beeld gebracht. Voorheen waren Advocatenkantoor De Decker-Baert en Notariaat Vlerick in de ruimte gevestigd.

Het adres van de woning is Dreef, 1740 Ternat.

EigenaarsEdit

Ten tijde van het advocatenkantoor schonk Marianne Bastiaens het gebouw aan haar zoon Tom.

BewonersEdit

Wanneer Advocatenkantoor De Decker-Baert verhuist is Marianne besloten om de leegstaande ruimte om te bouwen naar een appartement. Ze maakt gebruik van de gelegenheid dat De Kabouters een nieuw slot komen plaatsen en vraagt hen om haar meubels mee te verhuizen. Tom, die in het appartement boven de nieuwe woonst verblijft, is alles behalve blij met te komst van zijn moeder.

Wanneer Stan Van Damme bij Tom komt inwonen ontstaan er vaker conflicten met de bemoeizuchtige Marianne. Nadat Tom zo hard te keer tegen haar gaat belandt ze in het ziekenhuis. Daar vertelt Tom haar dat ze op zoek kan gaan naar een nieuwe woonst. Ondertussen gaat de situatie met Stan van kwaad naar erger. Hij gaat Leo te lijf, waarop die met hersenschade in het ziekenhuis beland. Daarbovenop rijdt hij nog eens Britney aan. Tom denkt dat het beter is dat Stan terug thuis gaat wonen, aangezien hij hem eerder als een maat zag en niet als zoon opvoedde. Stan wil echter op internaat gaan.

Bewoner Begindatum Einddatum Reden
Voormalige Bewoners
Marianne Bastiaens Mrt 2018 Mei 2018 Buitengegooid door Tom
Stan Van Damme Apr 2018 Sep 2018 Naar internaat
Huidige Bewoners
Tom De Decker Mrt 2018 - -

Foto'sEdit

BuitenkantEdit

WoonkamerEdit

EetkamerEdit

TriviaEdit

  • Er is nog een appartement gevestigd op de bovenverdieping van het gebouw.

Lees MeerEdit