Wikia

Appartement van Waldek Kosinski
(gehuurd)
Seizoen 22 tot heden

Algemene InformatieEdit

Deze woning kwam in beeld van 29 augustus 2016 (aflevering 4026), gedurende het tweeëntwintigste seizoen. Enkel de binnenkant van het appartement, meer bepaald de woonkamer met open keuken, wordt in beeld gebracht.

Het adres van de woning is onbekend. Er kan vermoed worden dat het in Ternat ligt.

HuurdersEdit

Anno augustus 2016 huurt Toon het appartement al een aantal jaar. Nadat zijn relatie met Kaat Bomans op de klippen loopt, vertrekt hij met de noorderzon in maart 2017. Het appartement komt het tijd leeg te staan. Op 1 mei 2017 trekken Mayra en Waldek in het appartement in. Beide blijven er wonen tot september 2018.

BewonersEdit

Mayra is zwanger van Waldek, dus besluiten ze samen te wonen zodat Waldek voor zijn kind kan zorgen en zien opgroeien. Nadat hun kind ten overlijden komt en Mayra het had verwisseld met een ander kind stuurt Waldek haar terug naar Kaapverdië. Hijzelf vertrekt enkele dagen later terug naar Polen.

Naam Begindatum Einddatum Reden
Toon Vrancken Vóór augustus 2016 7 maart 2017 Vertrokken naar buitenland
Frank Bomans 29 augustus 2016 7 december 2016 Logement
Mayra Magiels 1 mei 2017 5 september 2018 Buitengegooid door Waldek
Sandrine De Decker 1 mei 2017 5 september 2018 Buitengegooid door Waldek
Waldek Kosinski 8 november 2016 11 november 2016 Logement
1 mei 2017 10 september 2018 Verhuisd naar Polen
Nov 2018

TriviaEdit

  • Voor deze set werd een herwerkte versie van het decor van het appartement van Peter en Femke gebruikt.
  • Nadat Judith Van Santen in Seizoen 22 door Toon aangerand wordt, rent ze in paniek uit het appartement. Deze scene zorgde voor enige controverse nadat in een flashback een andere take werd gebruikt waarin ze naar de rechtse kant rent. Buiten het feit dat ze tegen de deur aanbotst bevindt daar zich het einde van de gang en zou ze zo het appartement van de buren binnenrennen.

Foto'sEdit

BuitenkantEdit

In aflevering 4515 (3 december 2018) komt de buitenkant van de appartementsblok in beeld.

GangEdit

In aflevering 4515 (3 december 2018) komt de gang waarop het appartement zich bevindt in beeld.

SalonEdit

Open KeukenEdit