Wikia

Boris Busschots
Seizoenen 24 Boris Portret S24 Bis
Eerste verschijning Aflevering 4617 - 24 april 2019
Laatste verschijning Aflevering 4664 - 28 juni 2019
Gespeeld door Thomas De Smet

Kinderen Geen
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenTriviaFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Boris Busschots is een gastpersonage dat van 24 april 2019 (aflevering 4617) tot en met 28 juni 2019 (aflevering 4664) werd vertolkt door Thomas De Smet.

VerhaallijnenEdit

Thuis afl4637 16 BorisStanJoren
Thuis afl4644 13 StanBorisStanBill
Thuis afl4648 15 EddyBoris

Boris is goed bevriend met Stan Van Damme, Joren De Witte en Daan De Loore, waarmee hij samen naar school gaat. Stan verblijft een tijd in een psychiatrische instelling, waardoor het contact met zijn vrienden wat verwatert. Hij pikt de draad terug op wanneer hij vrijkomt. Boris heeft door dat Joren een oogje heeft op Stan en kan het niet laten Stan hiermee te plagen, tot diens frustratie. Stan krijgt voor zijn achttiende verjaardag een bon om te gaan karten en neemt Boris mee. Joren is jaloers op de aandacht die naar Boris gaat, en maakt een onverwacht optreden op de kartingbaan.

Boris en Stan nodigen Joren uit om mee te drinken bij Stans thuis. Joren is echter al gauw dronken, aangezien hij de grote hoeveelheden alcohol niet gewoon is. Wanneer de drie op café gaan krijgen ze het bezoek van Jorens vader Bill. Het gebeuren mondt al snel uit om een ruzie en een aangeschoten Joren geeft zijn vader een slag in het gezicht. Jacques ziet de invloed die Boris en Stan hebben op Joren en probeert met hem te praten. Boris duwt echter een camera in het gezicht en begint hem valse verwijten te maken omtrent pedofilie.

Wanneer Eddy Van Noteghem op de parking van het fitnesscentrum staat te wachten wordt hij belaagd door Boris en Stan. Eddy wil eerst de camera van Boris van zich afslaan, maar wordt daarop hardhandig neergeslagen door Stan. Joren is woest wanneer hij het filmpje ziet en het komt tot een fikse ruzie. Boris spoort Stan aan om Joren te verleiden, opdat hij hen niet zou verklikken. Dat lukt, maar wanneer de drie zich opnieuw op de parking van het fitnesscentrum begeven worden ze gespot door Eddy en Frank, die er de wacht hielden. Eddy herkent Boris onmiddellijk.

TriviaEdit

  • Boris komt vermoedelijk uit een rijke familie, zoals vermeld door Eddy. Nadat Boris een schadeclaim van zo'n 100.000 euro krijgt, vermeldt hijzelf dat z'n vader het niet bijzonder erg leek te vinden.

Foto'sEdit

Druk op "uitklappen" om alle afbeeldingen te zien uit deze galerij.

Lees MeerEdit