Wikia

Seizoen 20

Bruiloft van William Degreef en Marianne Bastiaens

Algemene Informatie

De bruiloft van William Degreef en Marianne Bastiaens vond plaats in Thuis van aflevering 3804 (18 juni 2015) tot en met aflevering 3805 (19 juni 2015). Het huwelijk is een burgerlijk huwelijk en is momenteel niet meer geldig.

Huwelijksaanzoek

Binnenkort.

Vrijgezellenavond

Er is (nog) geen informatie over het vrijgezellenavond van William Degreef en Marianne Bastiaens beschikbaar.

Bruiloft

Ceremonie

De ceremonie van de bruiloft wordt niet in beeld gebracht. We zien echter wel hoe William en Marianne elkaar voor het eerst zien op de dag. Dit gebeurt bij hun thuis, in het bijzijn van de familie De Decker-Familie.

Feest

Huwelijksreis

William en Marianne hebben ervoor gekozen niet op huwelijksreis te gaan. In plaats daarvan verhuizen ze naar Toscane, waar William in het bezit is van een villa. Maar door het plotse overlijden van Geert Smeekens kunnen de twee niet vertrekken. Marianne wordt namelijk gearresteerd op verdenking van moord op Geert.

Galerij

Trivia

  • Het huwelijk was een opgezet plan van William en Hélène Symons. Het koppel zou trouwen met respectievelijk Marianne en Geert Smeekens om zo beide te vermoorden en het geld binnen te rijven.

Lees Meer

Er zijn geen verwante artikelen beschikbaar omtrent deze bruiloft.

Sjabloon:NAV-Bruiloften