Wikia

InhoudEdit

Wanneer Julia binnenkomt in de strijkkamer van de Zus & Zo, doet ze Nancy haar strijkijzer vallen. Peggy stelt voor om Nancy mee te nemen naar te stad, omdat ze daar ook nog moet zijn. Maar als ze daar aankomen, horen ze plots een luide sirene afgaan en het volgende moment rukt iemand de deur van de taxi open. Het is een overvaller die zopas een juwelier heeft overvallen en iemand heeft vermoord. Hij sleurt Nancy uit de taxi en dwingt Peggy weg te rijden.

Tim arriveert net in een politiebusje en haalt zijn wapen boven. De overvaller dwingt Peggy dan om terug te rijden, maar daar komt de politie ook al aan. Peggy wordt dan maar verplicht om langs Tim door te rijden. Die gebruikt echter zijn pistool en doet de wagen tegen een geparkeerde vrachtwagen crashen. De politie gaat meteen kijken wie erin zit en vinden de overvaller dood terug. Peggy daarentegen wordt in slechte toestand naar het ziekenhuis gebracht. Nog geen week later wordt ze wakker... blind. Ze gaat door moeilijke tijden en ze weigert enige hulp.