Wikia

Felicienne Lejeune
Seizoenen 1234567 Fotoshoot S01 Felicienne01
Eerste verschijning Aflevering 1 - 23 december 1995
Laatste verschijning Aflevering 1235 - 24 mei 2002
Gespeeld door Doris Van Caneghem

Kinderen Geen
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Hoofdpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenTriviaGeneriekFotoshootFoto'sLees Meer

Algemene Informatie

Felicienne Lejeune is een hoofdpersonage dat van 23 december 1995 (aflevering 1) tot en met (aflevering 622), van (aflevering 659) tot en met (aflevering 999), van (aflevering 1038) tot en met (aflevering 1081), van (aflevering 1127) tot en met 24 mei 2002 (aflevering 1235) werd vertolkt door Doris Van Caneghem.

Familie en Liefdesleven

Felicienne heeft een echtgenoot genaamd Roger. Ze noemt hem steevast 'haar Rogerke'. Toen Florke Rousseau op de proppen kwam met haar nieuw lief die ook Rogerke heette, werd vermoed dat ze over dezelfde man spraken. Ze hadden ook veel gemeen, want ze hadden beide een witte snor en waren duivenmelkers. Toch bleek het dat Florke het had over Roger Van de Wiele. Wanneer blijkt dat Roger lijdt aan dementie, besluit Felicienne om voor hem te zorgen.

Studies en Beroepsleven

Felicienne is al jaren poetsvrouw bij de familie Bastiaens. Wanneer Walter De Decker ten overlijden komt, vernoemt hij haar in zijn testament. Ze mag totdat haar gezondheid het niet meer toelaat daar blijven werken en en als ze stopt met werken krijgt ze nog een grote geldsom. Ze gaat ook af en toe poetsen bij Harry Moeyaerts en Ingrid Michiels. Uiteindelijk neemt ze ontslag, omdat ze voor haar demente man moet gaan zorgen.

Verhaallijnen

Trivia

Er is (nog) geen trivia over dit personage beschikbaar.

Generiek

Fotoshoot

Foto's

Druk op "uitklappen" om alle afbeeldingen te zien uit deze galerij.

Lees Meer