Wikia

Op deze pagina vindt u gastpersonages met een kleine of beperkte rol tijdens het 20ste seizoen. Voor de overige gastpersonages, kijk hier of hier.

Dokter Vertolkt door Chris Christijn
Vierkant

Jenny heeft een hartaanval gehad en belandt in het ziekenhuis. Deze dokter volgt haar toestand op en vertelt aan de familie hoe het met haar gaat. Na een twee weken kan ze weer gezond naar huis terugkeren.

  • Debuut: Aflevering 3685 - 2 januari 2015
  • Einde: Aflevering 3695 - 16 januari 2015
Dokter Hoedemaeckers Jo Verhenenman
Vierkant

Dokter Hoedemaeckers komt met Marianne praten op vraag van Ann en Tom. Marianne heeft zichzelf verminkt en haar ex-man vervolgens vals beschuldigt. Ann wil dat dokter Hoedemaeckers met haar gaat praten, maar Marianne wil dit niet. Ze sluit zich op in haar atelier. De dokter denkt dat het geen nut heeft om binnen te proberen geraken, want een degelijk gesprek met Marianne zou toch onmogelijk zijn.

  • Debuut: Aflevering 3697 - 20 januari 2015
  • Einde: Aflevering 3697 - 20 januari 2015
Verkoopster Vera Puts
Vierkant

Julia en Paulien gaan naar de bruidswinkel Dianna David voor een trouwjurk te zoeken voor Julia. Later bezoeken Peggy en Renzo ook de winkel. Ze verzinnen dat ze zogezegd gaan trouwen. Eigenlijk willen ze gewoon plezier maken en gratis champagne drinken. Als Renzo ook een bruidsjurk aantrekt, worden ze beide buitengegooid.

  • Debuut: Aflevering 3701 - 26 januari 2015
  • Einde: Aflevering 3703 - 28 januari 2015