Wikia

1 2 3 4 5 6 7 8 Generiek 9

De negende generiek, officieus genoemd "Ik ben Thuis", werd sinds aflevering 4665 (2 september 2019) in gebruik genomen. De invoer van de generiek ging gepaard met een nieuw logo.

Voor deze generiek werd een minder complexe filmstijl gekozen dan de vorige. Nu wandelen de personage naar de camera toe, terwijl hun voornaam met de acteursnaam onderaan op het scherm verschijnt. In tegenstelling tot vorige generiek is er ook enkel op buitenlocaties gefilmd. De personages worden voor het eerst uit alle generieken ook gerangschikt per koppel en verschijnen samen in beeld.

De generiek wordt afgewisseld door slechts twee versies, terwijl vorige generieken meer versies kenden. Elke versie brengt zestien personages in beeld, waarvan sommigen apart én samen met een ander personage verschijnen, oftewel uitsluitend apart of enkel samen met een ander personage.

ArtiestenEdit

De songtekst van de titelsong is naar de hand van Miguel Wiels en Niels Destadsbader, die ook de muziek componeerden. Raf Van Brussel zong het lied in.

SongtekstEdit

In de regen mag ik bij je huilen,
ik kan stralen bij jou als de zon.
Als ik eventjes bij je kan schuilen
dan weet ik ineens weer waarom
ik je zoveel liefde wil geven,
want mijn hart komt tot leven bij jou!

Ik ben thui-ui-uis.
Waar iedereen je kent
en je altijd kan zijn wie je bent.
Je bent nergens beter dan thuis!

BeeldmateriaalEdit

Versie 1 (september 2019 - najaar 2019)Edit

Van: 2 september 2019 (aflevering 4665)
Tot: Najaar 2019
Toegevoegd: Angèle Backx, Dieter Van Aert, Dries Van Aken, Karin Baert, Kobe Baert, Jacques Pieters, Tania Tibergyn, Thilly Van Santen en Britney Van Noteghem
Verwijderd: Sam De Witte

Generiek AEdit

Generiek BEdit

Versie 2 (najaar 2019 - ...)Edit

Van: Najaar 2019
Toegevoegd: Christine Leysen, Joren De Witte en Sam De Witte

Bij de lancering van de generiek werd door de Facebookpagina van Thuis vrijgegeven dat Sam, Christine en Joren nog zullen toegevoegd worden in een aangepaste versie van de generiek. Actrices An Vanderstighelen en Daphne Paelinck waren namelijk nog op zwangerschapsverlof bij de opnames. Mathieu Carpentier was ook onbeschikbaar om te filmen vanwege een blessure.

Persfoto'sEdit

TriviaEdit

  • De generiek werd op dinsdag 20 augustus 2019 in preview vrijgegeven.
  • Het tempo van de titelsong is 140 beats per minuut.
  • Thilly, Waldek, Tania, Peter, Angèle en Eddy hebben geen apart shot voor zichzelf.
  • Het segment van Kaat vindt plaats op het station, net zoals dat van Kobe. In haar shot kan je ook zien dat Kobe voorbij loopt en achterom naar Kaat terugkijkt.
  • Britney is het enige personage dat op twee verschillende locaties verschijnt.