Harry Peeters
Seizoenen 26 Harry Portret S26.jpg
Eerste verschijning Aflevering 4923 - 30 december 2020
Gespeeld door Stan Van Samang
Beroep Ondernemer
Relatie Geen
Kinderen Zihame Amrani
Ouders Onbekend
Categorie Huidige Nevenpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenTriviaFotoshootGalerijLees Meer

Algemene Informatie

Harry Peeters is een nevenpersonage dat sinds 30 december 2020 (aflevering 4423) wordt vertolkt door Stan Van Samang.

Familie en Liefdesleven

Harry's huwelijk met Nora Amrani is jaren geleden gestrand. Samen kregen ze één dochter: Zihame Amrani. Nora heeft inmiddels een nieuwe relatie met een universiteitshoogleraar. Hoewel Harry groot succes heeft bij de vrouwen, heeft hij door zijn beroepsbezigheden de tijd niet om voor een duurzame relatie te gaan, net zoals het behouden van echte vrienden. Kennissen daarentegen heeft hij bij de vleet.

Studies en Beroepsleven

Harry is een hardwerkende ondernemer uit de horeca. Zijn ouders hadden een café en nu hij zelf ook eigenaar van verschillende dancings en evenementenzalen. Door leegstaande panden op te kopen keert hij ze met een beperkte investering om tot hypermoderne discotheken. De grootste verwezenlijking van zijn zakelijke innovatie is Club Impulse, een club waar ambitieuze twintigers elkaar opzoeken. Harry laat zich dan ook graag als zelfstandige omringen door 'the rich and famous'.

Wanneer Harry zijn dancings wil vernieuwen met de nodige technologische snufjes komt hij via Roxanne Goethals terecht bij Boowie, het bedrijf van Lowie, Bob en Tania, dat bekend staat voor technologische innovatie. Lowie is laaiend enthousiast over het gigantische project en hapt toe. Nadat Lowie door kaarten van Club Impulse aan te bieden op een veiling geraakt de politie er binnen en volgen er veel problemen. Dat is genoeg voor Harry om het project stop te zetten. Daarna investeert hij in Bar Madam. Hij koopt het pand van Thierry De Vyver, een oude vriend van hem.

Verhaallijnen

Trivia

  • De komst van het personage werd op 24 september 2020 bekend gemaakt. In oktober 2020 had Stan Van Samang zijn eerste draaidag.
  • De VTM-reeks Wittekerke werd net zoals Thuis in Studio Manhattan te Leuven opgenomen. Van Samang, die jarenlang een rol heeft gespeeld in de reeks, ervaarde zijn terugkeer naar de studio's als thuiskomen.

Fotoshoot

Galerij

Lees Meer