Wikia

Locaties

Bedrijven

Hof Ter Smissen

Taverne Hotel Manege Taxi Baget

Algemene InformatieEdit

Ter Smissen Baget kwam in beeld van 24 oktober 2003 (aflevering 1475), gedurende het negende seizoen, tot en met 6 september 2007 (aflevering 2224), gedurende het dertiende seizoen. Het bedrijf is een broodjeszaak. De volledige zaak, die bestaat uit één ruimte, werd in beeld gebracht.

EigenaarsEdit

Binnenkort.

PersoneelsbestandEdit

Luc is op zoek naar nieuwe uitdagingen en besluit een broodjeszaak op te richten samen met Werner. Op 24 oktober 2003 vindt de opening van Ter Smissen Baget plaats. Het is een broodjeszaak dat in het Hof Ter Smissen complex ligt.

Op kerstmis in 2005 wordt er 6.000 euro gestolen in de zaak. De zigeuners die in het aanliggende hotel verblijven zijn de eerste verdachten, maar ook Renzo Fierens komt onder vuur te staan. Voorlopig blijft de dader onbekend. Ondertussen neemt Mo de functie van Werner over. Later wordt de functie door Femke overgenomen.

Pas een jaar later blijkt dat het ging om een Duitse crimineel Manfred Stein. Door hem komt het geld in de handen van Frank. Die geeft het op zijn beurt door aan Cois, met de vraag het onder Femkes deur te schuiven. Hij steekt het echter per ongeluk onder de deur van Femkes moeder Nancy, maar als ze daar achter komen is al het geld al opgebruikt.

Na een tijd besluit Luc ook om uit de zaak te stappen. Sam, die ondertussen een relatie heeft met Femke, neemt het over van hem. Wanneer de relatie stuk loopt verkoopt Sam zijn aandelen. Femke accepteert uiteindelijk zijn bod.

In 2007 gaat het bedrijf failliet doordat Femke de boekhouding heeft verwaarloosd.

Werknemer Functie Begindatum Einddatum Reden
Femke De Grote Medewerkster 19 november 2003 24 november 2005 Promotie
Zaakvoerster 25 november 2005 6 september 2007 Faillisement
Sam Bastiaens Medewerkster onbekend 24 november 2005 Promotie
Zaakvoerster 25 november 2005 2007 onbekend
Mo Fawzi Zaakvoerder onbekend onbekend onbekend
Veronique Van Sevenant Zaakvoerder onbekend 29 april 2005 Werkonbekwaam na ongeval
Sofie Bastiaens Medewerkster 27 april 2005 29 april 2005 Werkonbekwaam na ongeval
Yvette Backx Medewerkster 27 oktober 2003 onbekend onbekend
Werner Van Sevenant Zaakvoerder 24 oktober 2003 onbekend onbekend
Luc Bomans Zaakvoerder 24 oktober 2003 onbekend onbekend

Foto'sEdit

BuitenkantEdit

BroodjesbarEdit

TriviaEdit

Binnenkort.

Lees MeerEdit

Binnenkort.