Wikia

Locaties

In het veertiende seizoen en vijftiende seizoen maakten enkele personages een reis naar Ierland.

Verhaal Edit

Cois en Julia gaan op huwelijksreis in Ierland. Deze romantische reis wordt echter onderbroken als hun koffer verwisseld raakt op de luchthaven. Ze genieten van Ierland, maar balen een beetje zonder koffer. Cois besluit dan maar naar de luchthaven te gaan om zo de eigenaar van de koffer die ze wel hebben te vinden zodat via deze persoon ze hun koffer te vinden. Onderweg raakt hij echter de weg kwijt en valt hij zonder benzine.

Cois besliut te voet verder te gaan en komt een gezellige Ierse pub tegen. Intussen zit Julia alleen op hotel, wanneer een charmante man komt haar aanspreken. Uiteindelijk komen ze erachter dat ze elkaars koffer hebben. De man nodigt Julia uit bij hem te wachten. Julia twijfelt even, maar stemt dan toe. Niet veel later, komt Cois ladderzat de kamer van Julia binnen.

Aanwezige Personages Edit

TriviaEdit

  • Dit is de tweede buitenlandse reis die tijdens een seizoensfinale plaats vindt. De eerste reis tijdens een finale was een reis naar Oman.