Thuis wiki
Advertisement
Thuis wiki
Julie Wijndaele
Seizoenen 67111213 Julie Portret S13.png
Eerste verschijning Aflevering 924 - 14 december 2000
Laatste verschijning Aflevering 2295 - 14 december 2007
Gespeeld door Ellen Van Cutsem

Kinderen Geen
Ouders Werner Van Sevenant en † Valerie Wijndaele
Categorie Vorige Nevenpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenTriviaFotoshootGalerijLees Meer

Algemene Informatie

Julie Wijndaele is een nevenpersonage dat van 14 december 2000 (aflevering 924) tot en met 24 mei 2002 (aflevering 1235) vertolkt werd door diverse kinderen en van 31 mei 2006 (aflevering 2023) tot en met 15 december 2007 (aflevering 2295) werd vertolkt door Ellen Van Cutsem.

Familie en Liefdesleven

Julie is de dochter van Werner Van Sevenant en Valerie Wijndaele. Toen ze één jaar oud was, maakten haar ouders ruzie en verhuisde zij samen met haar moeder naar het buitenland: eerst naar Nieuw-Zeeland, later naar Australië. Ze werd opgevoed door haar moeder, haar moeders nieuwe vriend John en Caroline (een Vlaamse collega en tevens goede vriendin van haar moeder).

In 2006 overleed haar moeder. Uit angst dat Julie in een weeshuis terecht zou komen, ging Werner haar halen. Maar John liet haar niet zo gemakkelijk gaan, omdat hij ervan overtuigd was dat Julie het gelukkigst zou zijn in Australië. Julie beschouwde John als haar vader en wilde eerst niets weten van Werner. Later kreeg ze sympathie voor hem, maar ze besloot in Australië te blijven. Werner accepteerde de keuze van zijn dochter en vertrouwde haar toe aan John en Caroline.

Julie kwam de kerstdagen van 2006 doorbrengen bij Werner (Caroline ging kerst vieren in België en verraste Werner dus met een bezoek van zijn dochter). In 2007 overleed John en daarom verhuisde Julie toch naar België. Maar dat duurde niet lang, want al spoedig verhuisde zij samen met haar vader, stiefmoeder Eva en stiefbroer Nand naar Zuid-Afrika.

Studies en Beroepsleven

Verhaallijnen

Er zijn (nog) geen details over de verhaallijnen van dit personage beschikbaar.

Trivia

  • Julie is geboren op 14 december 2000. Een jaar later werd echter beweerd dat ze op 11 januari 2001 geboren zou zijn.

Fotoshoot

Galerij

Er zijn (nog) geen foto's van dit personage beschikbaar.

Lees Meer

  • Geboorte van Julie Wijndaele