Wikia

† Kazàn 'Kasper Kosinski' Adayef
Seizoenen 111213141718 Kasper Portret S17
Eerste verschijning Aflevering 1910 - 23 december 2005
Laatste verschijning Aflevering 3229 - 4 oktober 2012
Gespeeld door Mattias Van de Vijver

Kinderen Geen
Ouders Waldek Kosinski en Rosa Verbeeck (pleegouders)
Huidige categorie Vorige Hoofdpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenTriviaQuotesGeneriekFotoshootFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Kazàn 'Kasper Kosinski' Adayef is een hoofdpersonage dat van 23 december 2005 (aflevering 1910) tot en met 10 oktober 2008 (aflevering 2445) en van 19 april 2012 (aflevering 3169) tot en met 4 oktober 2012 (aflevering 3229) werd vertolkt door Mattias Van de Vijver.

Familie en LiefdeslevenEdit

Op kerstmis 2005 verblijft een groep zigeuners in Hof Ter Smissen. Na het grote feest blijft Kazàn achter. Waldek Kosinski vindt hem en wordt samen met Rosa Verbeeck pleegouders voor de nu Kasper genoemde jongen. Kasper heeft er vanaf dan ook een zus bij: Peggy Verbeeck.

Kasper begint een liefdesrelatie met Amber Van Gistel. Zij geeft hem echter niet waar naar hij verlangt, waarop hij een affaire begint met Nona Sareno. Wanneer Kasper besluit om op een cruiseschip te gaan werken haakt Nona op het laatste moment af om mee te gaan tot diens spijt.

Studies en BeroepslevenEdit

Kasper pleegt vluchtmisdrijf met zijn brommer, waarop hij wordt veroordeeld tot een taakstraf. Na de taakstraf besluit hij om te stoppen met school en aan de slag te gaan bij Sanitechniek op leercontract.

Als Peggy Verbeeck aan Kasper vertelt over haar voormalig werk op een cruiseschip besluit Kasper om ook in zo'n project te stappen en vertrekt hij. Bij zijn terugkeer naar België gaat hij aan de slag bij Taxi Leo als taxichauffeur. Hier werkt hij tot aan zijn dood.

VerhaallijnenEdit

Er zijn (nog) geen details over de verhaallijnen van dit personage beschikbaar.

TriviaEdit

QuotesEdit

Er zijn (nog) geen quotes van dit personage beschikbaar.

GeneriekEdit

FotoshootEdit

Foto'sEdit

Lees MeerEdit