Wikia

Liefdesrelatie
{{{naam1}}} en {{{naam2}}}

Tijdlijn
Begin  ?
Status' Uit elkaar
Intimiteit

Kurt en Judith waren een koppel.

Relatie Geschiedenis Edit

Voor ze in de serie kwamen Edit

Kurt en Judith trouwen. Ze krijgen 2 kinderen genaamd Stan en Emma. Ze verhuizen naar Australië. Ze komen terug naar België. Kurt bedriegt haar met Natasha. Ze scheiden. Kurt doet zijn uiterste best om een goede vader te zijn voor Emma en Stan, maar sinds de scheiding loopt dat niet altijd even vlot. Als piloot vertoeft Kurt geregeld in het buitenland, waardoor hij er niet altijd kan zijn voor zijn kinderen. Hij en Judith hebben voor co-ouderschap gekozen. Emma en Stan gaan dus een week naar Kurt, dan weer een week naar Judith, naar Kurt.

Seizoen 18 Edit

De laatste tijd lijkt de liefde tussen Kurt en Natasha danig bekoeld. Dat beginnen zijn kinderen te merken. Bovendien vreest Judith dat er meer aan de hand is wanneer ze Natasha in de Frens ziet met Jens. Het ziet ernaar uit dat Kurt nu diegene is die bedrogen wordt.

Het ego van Kurt krijgt een stevige knauw en hij zet alles op alles om de waarheid te achterhalen. De breuk met Natasha lijkt onafwendbaar en is een stevige klap voor Kurt. Als Kurt zijn auto per ongeluk voor de taxi van Waldek parkeert, wijst hij hem erop dat dit niet mag. Waldek wordt aangevallen door Kurt. Hij wordt wakker in het ziekenhuis met een hersenschudding en geheugenverlies. Beetje bij beetje komt zijn geheugen terug en kan hij dus ook de dader aanduiden. Kurt beseft dat hij weer op zoek moet gaan naar stabiliteit en hij hoopt die stabiliteit terug te vinden bij Judith. Maar zij begint een nieuwe relatie met Tom De Decker.

Seizoen 19 Edit

Wanneer Kurt een ring gaat bestellen bij Mayra Magiels, leert hij haar beter kennen. Hij stelt voor om samen zaken te gaan doen doordat hij nieuwe klanten zoekt voor haar. Mayra krijgt een kinderwens en vraagt aan Kurt om donor te worden van haar kind. Kurt gaat na even twijfelen akkoord. Hij wil echter dat niemand zou weten dat het kind van hem is. Als de schoonmoeder van Mayra,Marianne, haar mond voorbij praat, weigert Kurt nog om donor te zijn. Hierop reageert Mayra kwaad en teleurgesteld. Mayra zoekt opnieuw contact met Kurt. Ze spreekt met hem af in een café en voert hem dronken. Die avond gaat ze met hem naar bed in de hoop om zwanger te geraken. Kurt is woest als hij wakker wordt en merkt dat Mayra hem heeft 'verkracht'. Hij gaat haar thuis opzoeken, waar hij haar probeert te wurgen. Tom kan op tijd Kurt tegenhouden. Kurt komt Mayra terug tegen in de Frens. Hij valt haar lastig en wordt buitengegooid door Jens. Mayra heeft ondertussen een afspraak met een man in haar taxi. Onverwachts komt Kurt tevoorschijn en gaat hem te lijf. Mayra haast zich zo snel mogelijk weg, maar stuurt ondertussen een sms om hulp naar Waldek. Die komt vervolgens zo snel mogelijk naar de brug waar Mayra had afgesproken. Daar aangekomen ziet hij dat Kurt Mayra, met haar gezicht tegen een auto, verkracht heeft. De twee beginnen te vechten dicht bij de sluis. Kurt valt achteruit, over de baar, in de sluis. Waldek en Mayra gaan dichterbij kijken, maar Kurt is nergens te zien.

De volgende dagen proberen Mayra en Waldek zo veel mogelijk te doen alsof er niets aan de hand is. Mayra vertelt wel dat ze verkracht is, maar niet door Kurt. Waldek en Mayra gaan nog eens terug naar de sluis en zien dat zijn auto weg is. Hierdoor krijgen ze terug hoop dat hij nog in leven is. Kurt komt niet opdagen voor zijn kinderen te komen halen. Stan, Emma en Judith zijn kwaad op Kurt, omdat hij hun zo in de steekt laat en ze denken dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ze krijgen echter hun twijfels als Kurt ook niet gaat werken. Enkele dagen later staat de politie voor de deur. Het dode lichaam van Kurt is teruggevonden. Judith moet hem gaan identificeren en het is inderdaad Kurt.