Wikia

Liefdesrelatie
Dries Van Aken en Kaat Bomans
Thuis afl4496 14 KaatDries
Tijdlijn
Ontmoeting 17 oktober 2018
Begin 9 november 2018
Einde 16 november 2018
Status Gebroken
Intimiteit
Verbondenheid Relationeel
Kinderen Geen
Deze pagina beschrijft de details van de liefdesrelatie tussen Dries Van Aken en Kaat Bomans.

OverzichtEdit

Dries Van Aken en Kaat Bomans liepen elkaar in oktober 2018 tegen het lijf in de Frens. Hoewel het Dries een hoop geflirt kostte begonnen de twee een relatie die slechts van 9 november tot en met 16 november 2018 stand hield. Dries verbrak de relatie nadat hij vernam dat Kaat transgender is.

VerhaallijnenEdit

In de Frens loopt Kaat een zekere Dries tegen het lijf. Hoewel ze het goed met hem lijkt te vinden waarschuwt Olivia haar voor hem, aangezien Tamara onlangs nog zwaar gekwetst werd door Dries. Kaat denkt echter dat het gedrag van Dries slechts een facade is, die zij wel zou kunnen doorgronden. De twee beginnen steeds vaker af te spreken en Kaat geraakt geïntrigeerd door een boek dat hij aan haar voorstelde.

Het komt tot een kus tussen Kaat en Dries. Ze loopt op wolkjes nu ze terug een relatie heeft en vraagt Dries zelfs om te blijven slapen. Ze gaat hem bezoeken op zijn werk, Advocaten De Decker en Baert, waar Karin ooggetuige wordt van de relatie tussen de twee. Zij heeft een hoop rancune tegenover Dries en kan niet verdragen dat hij een relatie heeft. Ze laat bij hem vallen dat Kaat in het verleden een man was en zich heeft laten ombouwen. Dries is woedend en voelt zich vernederd tegenover iedereen. Hij maakt hardhandig een einde aan zijn relatie met Kaat en boort haar verbaal de grond in.

GalerijEdit

TriviaEdit

  • Dit is de eerste liefdesrelatie van Dries Van Aken die we te zien krijgen.