Wikia

Loft Van Ann De Decker
Seizoen 10 tot en met 23
Hindelaan 14, bus 5, 1740 Ternat

Algemene Informatie

Deze woning kwam in beeld van 1996, gedurende het tweede seizoen, tot en met 5 maart 2018 (aflevering 4376), gedurende het drieëntwintigste seizoen, met een onderbreking van tien jaar. De woonkamer, eetkamer, keuken en slaapkamer worden in beeld gebracht. Voorheen kwam ook nog een andere slaapkamer in beeld.

Het is gelegen tegenover het voormalige fitnesscenter Fit & Fun.

Interieur

De loft werd in 2004 flink vernieuwd naar een koel interieur. De keuken werd vernieuwd, een trap naar boven werd geïnstalleerd en het atelier werd de 'cosy room'. In 2010 kreeg de loft opnieuw een rustiger uiterlijk en werd een muur open gebroken, waardoor je naar de slaapkamer kan. De cosy room verdween en nu bevinden daar (of verder) de slaapkamers. Eén slaapkamer komt sinds 2014 in beeld.

Eigenaars

Voordien was de loft van Harry en Ingrid en na een tijdje kregen ze een kind. Wanneer Ingrid in 1998 stierf, verhuisde Harry samen met hun kind naar het buitenland en verdween de loft volledig uit beeld.

In 2004 kwamen Eric en Martine met hun kinderen in de loft wonen. Ze hadden hem eerst nog verbouwd, waardoor ze een tijdje bij Marianne gingen wonen. Ook Aïsha, Youssef en Dorien kwamen er wonen en Michael, de zoon van Eric, tijdelijk ook toen zijn ouders gingen trouwen.

Wordt aangevuld

Bewoners

Wanneer Ann een liefdesrelatie begint met Jessica, komt die een tijdje bij haar en Sandrine inwonen. Het duurt echter niet lang vooraleer de relatie op de klippen loopt en Jessica haar spullen pakt.

Bewoners

Naam Begindatum Einddatum Reden
Sofie Bastiaens Aflevering Aflevering
5 mei 2006 Aflevering
Maaike Mertens Aflevering 28 april 2006

Foto's

Buitenkant

Loft

Slaapkamer 1

Lees Meer

Binnenkort.