Wikia

Philippe Haegemans
Seizoenen 24 Philippe Portret S24
Eerste verschijning Aflevering 4464 - 21 september 2018
Laatste verschijning Aflevering 4496 - 6 november 2018
Gespeeld door Arno Moens

Kinderen Geen
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenTriviaFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Philippe Haegemans is een gastpersonage dat van 21 september 2018 (aflevering 4464) tot en met 6 november 2018 (aflevering 4496) werd vertolkt door Arno Moens.

VerhaallijnenEdit

Thuis afl4464 9 ChristinePhilippe
Thuis afl4477 13 KaatPhilippeChristine
Thuis afl4478 16 PhilippeKaat
Thuis afl4486 12 TamaraThillyPhilippe

Wanneer Olivia Hoefkens begint te werken als interimleerkracht in het tweede leerjaar maakt ze kennis met haar nieuwe collega's: Philippe en Christine Leysen. Ze merkt al gauw dat Christine Philippe eerder domineert en alles naar haar hand zet. Door zijn zachtaardige karakter laat Philippe zich dan ook makkelijk doen. Maar daar wil Olivia niet in volgen.

Philippe krijgt de organisatie van een grootoudersfeest opgedragen door Christine. Hij vraagt hulp aan Olivia, maar zij lijkt nog iemand geschikter hiervoor te kennen. Ze stelt hem voor aan Kaat, die bij hen inwoont. Eerder leerde hij haar al kennen op een spelletjesavond bij hun thuis. Olivia denkt dat een wafelkraam, waarin Kaat gespecialiseerd is, perfect past bij de gelegenheid en hoopt alsook Philippe en Kaat op die manier te kunnen koppelen.

Philippe is niet bepaald een keukenprins en hoewel Kaat instemde om te helpen verlopen de voorbereidingen moeizaam. Ze beslist dan maar om hem te helpen op de dag zelf. Het kraam wordt uiteindelijk een succes en Philippe krijgt bewondering voor Kaat wanneer zij Christine op haar plaats zet. Bij hun thuis probeert Philippe een move te maken en wil hij haar kussen. Maar Kaat maakt hem al snel duidelijk dat dit niet haar bedoelingen maken.

In de Frens maakt Philippe kennis met Thilly Van Santen, een spring-in-'t-veld met een dynamische levensstijl. Aangezien de twee hun karakters niet echt op elkaar lijken, trekt iedereen dan ook grote ogen om hen samen te zien. Hoewel Thilly beweert dat ze enkel vrienden zijn als bedoelingen heeft, wordt het al gauw duidelijk dat Philippe meer zou willen van Thilly, maar dat niet durft toegeven. Hij is dan ook erg jaloers wanneer hij hoort dat Tom een afspraak heeft met haar in de Frens, al is deze een gewone afspraak. Na enkele keren elkaar te ontmoeten vertelt Thilly dat ze vertrekt naar Mozambique. Wanneer ze terugkeert weet ze nog niet.

TriviaEdit

Er is (nog) geen trivia over dit personage beschikbaar.

Foto'sEdit

Druk op "uitklappen" om alle afbeeldingen te zien uit deze galerij.

Lees MeerEdit