Thuis wiki
Advertisement
Thuis wiki
Rebecca De Taeye
Seizoenen 23 RebeccaPortret.png
Eerste verschijning Aflevering 100 - 13 september 1996
Laatste verschijning Aflevering 421 - 6 april 1998
Gespeeld door Vicky Florus

Kinderen Geen
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Hoofdpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenTriviaGeneriekFotoshootFoto'sLees Meer

Algemene Informatie

Rebecca De Taeye is een hoofdpersonage dat van 13 september 1996 (aflevering 100) tot en met 23 december 1996 (aflevering 171), van 29 januari 1997 (aflevering 198) tot en met 15 september 1997 (aflevering 276), van 11 november 1997 (aflevering 317) tot en met 6 april 1998 (aflevering 421) werd vertolkt door Vicky Florus.

Familie en Liefdesleven

Er zijn (nog) geen details over de familie en het liefdesleven van dit personage beschikbaar.

Studies en Beroepsleven

Rebecca probeert in haar jeugdjaren aan zangcarrière uit te bouwen. Daarvoor doet ze beroep op een manager genaamd Herman Van Clampe. Bij een opdracht leert Rebecca Tom De Decker kennen, die haar helpt wanneer Van Clampe haar chanteert met een compromitterende foto die hij gevonden heeft. Rebecca heeft in het verleden in de stripteasewereld gezeten. Ze wil niet toegeven aan de chantage en neemt Tom onder de arm als manager.

Rebecca kan in Bordeaux aan de slag in het hotel van François Chevalier. Zonder haar medeweten gebruikt hij haar voor diamanten over de grens te kunnen smokkelen. Wanneer ze in het hotel door een klant een grote som geld wordt aangeboden voor seks met hem te hebben, komt ze op het idee om in de prostitutie te gaan onder het pseudoniem 'Fanny'. Tijdlang probeert ze haar nieuwe bijverdienste geheim te houden, maar uiteindelijk wordt ze betrapt door Harry Moeyaerts.

Verhaallijnen

Er zijn (nog) geen details over de verhaallijnen van dit personage beschikbaar.

Trivia

Er is (nog) geen trivia over dit personage beschikbaar.

Generiek

Fotoshoot

Foto's

Klik op 'uitklappen' om alle afbeeldingen te zien uit deze galerij.

Lees Meer

  • Familie De Taeye

Advertisement