Wikia

Reinhilde Deploige
Seizoenen 2425 Reinhilde Portret S25
Eerste verschijning Aflevering 4660 - 24 juni 2019
Gespeeld door Greet Rouffaer
Huidig beroep Aandeelhoudster Immo Oost-West
Huidige partner Geen
Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Huidige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenTriviaFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Reinhilde Deploige is een gastpersonage dat sinds 24 juni 2019 (aflevering 4660) wordt vertolkt door Greet Rouffaer.

VerhaallijnenEdit

Thuis afl4660 11 DriesReinhildeMarianne

Ontmoeting met Dries

Dries gaat samen met Marianne op restaurant, waar ook Reinhilde aanwezig is. Aangezien Marianne een dame op leeftijd is, ziet Reinhilde hem verkeerd aan als een gezelschapsheer en geeft ze hem haar visitekaartje. Dan krijgt Dries slecht nieuws te horen; hij is niet geslaagd op zijn masterproef. Ondertussen moet hij samen met de hoogzwangere Tamara zien rond te komen. Dries besluit om in te gaan op het voorstel van Reinhilde en gaat met haar samen uit.

Wordt aangevuld.

Wit

Contact met Karin

Wit

Breuk met Dries

Na het behalen van zijn masterproef wil Dries een andere weg inslaan in zijn leven: een carrière opbouwen en zijn werk als luxe-escort stopzetten. Reinhilde is allesbehalve gelukkig wanneer ze dit verneemt en verwijt hem enkel nog maar Marianne aandacht te willen geven. Na een scène te maken in Bar Madam vertrekt ze razend in haar wagen, waarop enkele momenten later Marianne aangereden blijkt te zijn.

Wordt vervolgd.

Wit
Thuis afl4809 17 ReinhildeKarin

Immo Oost-West

Boowie heeft enkele gesprekken met het immobiliënkantoor Immo Oost-West. Ze bekomen een deal en ondertekenen een contract. Reinhilde heeft aandelen in het kantoor en is dan ook niet blij wanneer ze van Karin verneemt dat Dries inmiddels bij Boowie is beginnen werken. Lowie en Bob zijn aangedaan wanneer hen op een nieuwe afspraak met het kantoor duidelijk wordt dat zij niet langer met hen in zee willen gaan.

Dries voelt zich schuldig voor de problemen die hij weer veroorzaakt en wil ontslag nemen, maar Lowie overtuigt hem om te blijven. Met zijn kennis van het contractenrecht gaat Dries op zoek naar een oplossing en vindt hij uiteindelijk een clausule die de garantie van de deal waarborgt. Reinhilde wordt teruggefloten door de raad van bestuur en trekt razend naar Karin voor haar hulp te vragen. Die kan weinig doen, aangezien het zijzelf was die de contracten heeft opgesteld.

Thuis afl4809 19 ReinhildeDries
Thuis afl4810 1 KarinReinhilde

Aangerand?

Reinhilde botst na een ruzie met Karin op Dries in de gang en kan het niet laten hem te proberen verleiden. Zijn afwijzing is nogmaals duidelijk, waarop Reinhilde hem begint aan te betasten en een smeekbede begint, uit volle overtuiging dat hij haar stiekem wil. Karin hoort de ruzie en trekt Reinhilde het kantoor binnen. Ze scheurt haar de kleren van het lijf en zegt haar de de politie te bellen om te vertellen dat ze aangerand werd. Reinhilde luistert en dient een valse klacht in tegen Dries.

Het plannetje blijkt te werken, aangezien Dries de volgende dag, mede door de zwaar emotionele reactie van Tania, bij Boowie ontslagen wordt. Karin wilde Dries al langer erbij lappen en wrijft in haar handen..

TriviaEdit

Er is (nog) geen trivia over dit personage beschikbaar.

Foto'sEdit

Lees MeerEdit