Roxanne Goethals
Seizoenen 26 ProfielRoxanne.JPG
Eerste verschijning Aflevering 4840 - 4 september 2020
Gespeeld door Eve Van Avermaet
Huidig beroep Onbekend
Huidige partner Geen
Kinderen Geen
Ouders Onbekend
Huidige categorie Huidige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenTriviaFoto'sLees Meer

Algemene Informatie

Roxanne Goethals is een gastpersonage dat op 4 september 2020 (aflevering 4840) en sinds 26 november 2020 (aflevering 4899) wordt vertolkt door Eve Van Avermaet.

Verhaallijnen

Thuis afl4899 T2 LowieRoxanne.png
Thuis afl4900 T1 RoxanneLowie.png

Kennismaking met Lowie

Roxanne komt als potentiële klant van Boowie in contact met Lowie Bomans. Haar broer is al jaren een vaste klant van hen. Het klikt goed tussen beide en ze gaan na hun zakelijke bespreking nog iets eten. Volgende ochtend treft Bob haar aan bij hun thuis, ze is bij Lowie blijven slapen. Bob is niet te spreken over het gedrag van zijn zakenpartner en wil dat hij zich professioneler opstelt.

Lowie trekt zich weinig aan van op de vingers getikt te zijn door zijn collega's en gaat nog een paar avonden uit met Roxanne. Bob krijgt telefoon van Goethals om te vragen dat Lowie afstand van zijn zus neemt. Ze heeft namelijk een alcoholverslaving waarin ze door het contact met Lowie in is hervallen.

Thuis afl4840 10 JasperRoxanne.png
Thuis afl4905 ET2 LowieRoxanne.png

Het slechte pad

Ondanks de afkeuring van haar broer blijft Roxanne met Lowie afspreken. Roxanne is niet onbekend in het drugsmilieu. Zo is ze een oude kennis van Jasper Berens. Het valt Lowie zijn omgeving op dat hij de laatste tijd veel meer energie heeft. Via Roxanne is hij aan de cocaïne geraakt.

Roxanne stelt Harry Berens voor aan Lowie. Harry is een ambitieuze zakenman die in het bezit is van meerdere dancings en evenementzalen, en interesse heeft in die aan te passen met de innovatieve technologie van Boowie. Lowie is helemaal in de ban van het uitgangsleven en wordt door Roxanne helemaal warm gemaakt voor de samenwerking met Harry. Hoewel zijn zakenpartners er sceptisch tegenover staan, tekent hij het contract met Harry.

Trivia

Foto's

Lees Meer