Wikia

† Sandrine De Decker
Seizoenen 1415161718192021222324 Sandrine Portret S23
Eerste verschijning Aflevering 2580 - 17 april 2009
Laatste verschijning Aflevering 4548 - 17 januari 2019
Gespeeld door Marie Robyns

Kinderen Geen
Ouders Tom De Decker en Peggy Verbeeck (biologisch)
Ann De Decker en Mayra Magiels (adoptie)
Huidige categorie Vorige Nevenpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenTriviaQuotesFotoshootFoto'sLees Meer

Algemene InformatieEdit

Sandrine De Decker is een nevenpersonage dat van 22 november 2018 (aflevering 4508) tot en met 17 januari 2019 (aflevering 4548) werd vertolkt door Marie Robyns. Het personage verscheen van 17 april 2009 (aflevering 2580) tot en met 13 november 2018 (aflevering 4501) op sporadische wijze en werd vertolkt door diverse kinderen, waaronder Robyns.

Familie en LiefdeslevenEdit

Sandrine is de biologische dochter van Tom De Decker en Peggy Verbeeck. Ze werd geadopteerd door Ann De Decker. Later werd ook Mayra Magiels haar adoptiemoeder toen ze een relatie begon met Ann. Sandrine haar meter is Marianne Bastiaens en haar peter is Tom De Decker.

Studies en BeroepslevenEdit

Sandrine ging naar de lagere school. Ze kwam ten overlijden op 9-jarige leeftijd en ging daarmee nog niet naar de middelbare school.

VerhaallijnenEdit

Thuis afl4452 7 SandrineMayra
Thuis afl4483 2 SandrineAnn
Thuis afl4536 29 SandrineLanderOlivia
Thuis afl4535 10 AnnSandrineOliviaEmil
4548-DoodSandrine

Sandrine krijgt slecht nieuws te horen van Mayra; ze vertrekt definitief naar Kaapverdië. Sandrine trekt zich op aan het feit dat ze Waldek nog zal kunnen zien, maar dan blijkt dat die ook vertrekt naar zijn thuisland, Polen. Sandrine is er het hart van in en heeft het gevoel dat iedereen haar verlaat. Ann probeert haar tevergeefs te troosten. Waldek keert later terug, maar Sandrine voelt zich gekwetst dat hij zo plots is vertrokken. Ze kan zijn verontschuldigingen alsnog aanvaarden en gaat met Ann opnieuw op bezoek.

Het is schrikken voor Sandrine wanneer ze Ann met Tania ziet kussen. Ze wil namelijk nog geen 'nieuwe mama'. Ann wil voor haar dochter niet te veel te verwarren vermijden dat zij haar nog met Tania ziet, maar kan dat niet voorkomen. Sandrine is bij haar bezoek aan Marianne echter lovender over Tania en is enthousiast over het feit dat haar moeder een nieuwe relatie heeft.

Sandrine gaat voor een week naar Mayra in Kaapverdië. Bij haar terugkeer heeft Ann echter weinig tijd voor haar, aangezien ze in een drukke periode zit. Daarom gaat Sandrine regelmatig bij Olivia logeren, samen met Emil. Emil is het zoontje van taxichauffeur Lander. Op zekere dag wil Lander langskomen om Emil op te halen, maar wat blijkt is dat deze op de vlucht is van de politie. De politie betrapt hem en het komt tot een vuurgevecht, waarbij Olivia gegijzeld wordt. Sandrine en Emil komen naar binnen gerend en komen zo middenin de vuurlinie. Ook Ann is op weg om Sandrine op te halen en hoort bij haar aankomst een schot vallen. Eenmaal binnen wordt duidelijk dat Sandrine is geraakt en een ernstige hoofdwonde heeft. Agent Dieter heeft haar neergeschoten terwijl hij op Lander mikte.

Sandrine wordt naar het ziekenhuis gehaast en ondergaat een spoedoperatie. Ann wacht af met een bang hart. De situatie van Sandrine is stabiel, maar lijkt ook niet te beteren. Ook Mayra verneemt van de schietpartij en reist naar België om zo dicht mogelijk bij Sandrine te zijn. De chirurg brengt echter slecht nieuws; er is een gezwel in de hersenen vastgesteld. Nadat er de afgelopen weken geen vooruitgang, maar ook geen achteruitgang was, is er dus nu wel een sterke achtergang in Sandrines situatie. Het duurt niet lang vooraleer er geen hersenactiviteit meer wordt vastgesteld. Sandrine wordt hersendood verklaard.

TriviaEdit

QuotesEdit

Er zijn (nog) geen quotes van dit personage beschikbaar.

FotoshootEdit

Er zijn (nog) geen foto's uit een fotoshoot van dit personage beschikbaar.

Foto'sEdit

Lees MeerEdit