Wikia

Locaties

Bedrijven

Sanitechniek

Eerste bedrijf (2001 tot 2006) Tweede bedrijf (2008 tot 2013)

Algemene InformatieEdit

Sanitechniek kwam in beeld van 24 april 2001 (aflevering 1017), gedurende het zesde seizoen, tot en met 22 maart 2006 (aflevering 1973), gedurende het elfde seizoen. Het bedrijf is een loodgietersbedrijf.

De eerste maanden lag het bedrijf in het huis van Frank en Simonne. Vanaf 4 oktober 2001 (aflevering 1069) kwam de nieuwe locatie in beeld. In dat gebouw was voorheen ook Kapsalon Rosa gevestigd. Het kantoor met twee bureau's, de inkom en een deel van het archief werden in beeld gebracht. Op de bovenverdieping was ook een woning gelegen.

Op 2 april 2008 (aflevering 2373), gedurende het dertiende seizoen, keert de locatie en naam van het bedrijf terug wanneer er zich een loodgietersbedrijf vestigt met dezelfde naam.

Eigenaars GebouwEdit

Locatie 1
Bij de start van het bedrijf is Sanitechniek in het huis van Frank en Simonne gevestigd. Het is echter een tijdelijke oplossing.

Locatie 2
Rogerke, de schoonvader van Frank, koopt het pand waarin Kapsalon Rosa in gevestigd was over van Marianne Bastiaens. Hij laat er Sanitechniek zich vestigen.

AandeelhoudersEdit

april 2001 - maart 2002Edit

Sanitechniek wordt opgericht door Frank en Leontien met een gelijke verdeling van aandelen.

maart 2002 - maart 2006Edit

Wanneer Simonne door Luc wordt verkracht, is Leontien getuige van hoe Simonne overstuur bij haar thuis uithuilt. Ze pleegt echter mijneed op het proces uit haar liefde voor Luc, wat ervoor zorgt dat deze vrijgesproken wordt. Het gebeuren heeft een zware impact op Simonne en uiteindelijk besluit Leontien haar aandelen van het bedrijf aan Simonne te schenken, uit spijtbetuiging.

WerknemersEdit

Werknemers bij SluitingEdit

Binnenkort.

Vorige WerknemersEdit

Binnenkort.

Foto'sEdit

Locatie 1Edit

BuitenkantEdit

KantoorEdit

Locatie 2Edit

BuitenkantEdit

KantoorEdit

MagazijnEdit

TriviaEdit

  • Sanitechniek zou aanvankelijk Verbosan hebben geheten, afgeleid van Vercammen-Bomans Sanitair.

Lees MeerEdit

Binnenkort.