Wikia

Seizoen 10

Seizoensfinale

Algemene Informatie

De seizoensfinale van het tiende seizoen van Thuis is de 195ste aflevering van het seizoen en de 1825ste aflevering in totaal. De finale werd voor het eerst uitgezonden op vrijdag 27 mei 2005.

Inhoud

Eva neemt definitief afscheid van Werner en dat heeft verregaande gevolgen. Werner onderneemt een zelfmoordpoging door met zijn motor in een ravijn te rijden. Yvette en Stan vertellen Simonne dat Stan haar echte vader is. Door zijn impulsieve beslissing brengt Michael Ann in de problemen.

Veronique, die op vakantie is in Marokko herinnert zich plots wie de verkrachter is. Ze belt vlug naar Marianne voor haar dit te melden. Maar Veronique is alleen en wordt dan ook vlak daarna belaagd door een man met een tulband.

Vervolg

Cast

Hieronder vindt u een overzicht van alle personages die in deze aflevering verschijnen, gerangschikt per belang van de rol. Hoofdpersonages zijn personages die in de generiek verschijnen, nevenpersonages zijn personages die een even grote rol hebben, maar (nog) niet in de generiek verschijnen. Een gastpersonage zijn rol is beperkt. De personages hieronder staan alfabetisch gerangschikt per familienaam van de acteur/actrice.

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Gastpersonages

Crew

Galerij

Wit
Afbeeldingen kunnen hier bekeken worden.

Quotes

Trivia