Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#1696) - maandag 29 november 2004

Swerts voelt zich opnieuw bedrogen en gaat de confrontatie aan met Marianne. Als Manon Ann opzoekt om zich te verontschuldigen, wijst Ann haar resoluut af. Werner brengt Eva op de hoogte van zijn plannen.

Aflevering 67 (#1697) - dinsdag 30 november 2004

Werner wil zo snel mogelijk een wellness-centrum overnemen en dringt bij de kandidaat-kopers van Ter Smissen aan op een bod. Eva vreest voor Mathildes reactie nu ze bij Marie is ingetrokken. Yvette vraagt Stan ten huwelijk.

Aflevering 68 (#1698) - woensdag 1 december 2004

Waldek is woedend op Werner omdat die hun bod te laag vindt. Swerts wil Mariannes plannen niet langer dwarsbomen, maar dat is zonder Jenny gerekend. Simonne en Stan treffen Yvette bewusteloos aan voor de deur van Sanitechniek.

Aflevering 69 (#1699) - donderdag 2 december 2004

Marianne twijfelt of ze wel met Walter in zee zou gaan. Aisha wil haar belofte aan Mo niet verbreken en zoekt steun bij Veronique. Stan heeft moeite om te verzwijgen wie hij werkelijk is.

Aflevering 70 (#1700) - vrijdag 3 december 2004

Cois vertrekt vol goede moed naar Zosiane om zijn spullen op te halen. Simonne brengt haar zus Angèle op de hoogte van Yvette’s toestand. Iedereen wacht gespannen af of Marianne zal opdagen om een bod te doen op Ter Smissen.