Wikia

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#1721) - maandag 3 januari 2005

Stan probeert de trouwdatum voor zich uit te schuiven. Sam heeft nood aan rust en vlucht weg. Eva krijgt onverwacht bezoek op haar appartement. Beata vraagt Waldek of Rosa al de hoogte is van hun plan.

Aflevering 92 (#1722) - dinsdag 4 januari 2005

De vriend van Beata heeft verrassend nieuws voor Waldek en Rosa. Hoofdinspecteur Geens wil het dossier van Arno verder uitspitten. Robert Swerts verbaast iedereen door in beschonken toestand op de receptie van Marianne te arriveren.

Aflevering 93 (#1723) - woensdag 5 januari 2005

Beata vertelt Rosa eindelijk wat haar plannen zijn. Xsarie zoekt Michael weer op, maar die reageert anders dan ze had verwacht. Aisha heeft een ernstig gesprek met haar vader en trekt daaruit de nodige conclusies.

Aflevering 94 (#1724) - donderdag 6 januari 2005

Rosa denkt serieus na over Beata’s voorstel. Franky, Cois en Stan gaan Driekoningen zingen. Na een openhartig gesprek met Manon besluit Ann om haar hart te volgen.

Aflevering 95 (#1725) - vrijdag 7 januari 2005

Eva maakt zich op voor haar verhuis, maar Mathilde kan het blijkbaar niet laten om zich te moeien. Waldek wil dat Rosa nu eindelijk een beslissing neemt. Xsarie uit zware beschuldigingen aan het adres van Michael.