Wikia

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#1736) - maandag 24 januari 2005

De Bomansen krijgen een onverwachte kostganger over de vloer. Eric gaat de confrontatie aan met Sam. Michael vraagt aan Marie om hem een alibi te verschaffen.

Aflevering 107 (#1737) - dinsdag 25 januari 2005

Martine en Eric vrezen dat Sam en Femke opnieuw een koppel zijn. Noch Rosa noch Waldek lijkt bereid om een eerste stap te zetten naar verzoening. Michael blijft Marie verbazen met zijn vreemd gedrag.

Aflevering 108 (#1738) - woensdag 26 januari 2005

Marianne probeert te bemiddelen tussen Eric en Sam. Mo vermoedt dat Walter iets te maken heeft met de verkrachting van zijn dochter Aisha. Ann en Manon worden tijdens een intieme kus betrapt in de spreekkamer.

Aflevering 109 (#1739) - donderdag 27 januari 2005

Jenny beseft dat ze opnieuw wat goed te maken heeft met Dré. Angèle richt haar romantische pijlen op Walter, maar stoot op Marianne. Rosa komt te weten dat Waldek zich schuil houdt bij de Bomansen. Martine wil dochterlief wat meer in de gaten houden.

Aflevering 110 (#1740) - vrijdag 28 januari 2005

Tijdens een ondervraging door de politie praat Sam zijn mond voorbij. Waldek vindt een originele manier om toch te kunnen gaan werken. De jongeren vertrekken op skireis. Hoofdinspecteur Geens vreest echter dat de verkrachter mee op de schoolbus zit.