Wikia

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#1741) - maandag 31 januari 2005

Hoofdinspecteur Geens legt zijn verdachte op de rooster en probeert hem in de val te lokken met een list. Sam zoekt troost bij Femke. Angèle belt Sanitechniek voor een klus in Ter Smissen. Ze hoopt om zo een ontmoeting tussen Rosa en Waldek te forceren.

Aflevering 112 (#1742) - dinsdag 1 februari 2005

Hoofdinspecteur Geens pusht Aisha om klacht neer te leggen tegen Arno. Rosa heeft Waldek door, maar speelt het spelletje nog even mee. Eric en Martine maken volop ruzie tot er plots iemand onverwacht aan de deur staat.

Aflevering 113 (#1743) - woensdag 2 februari 2005

Sam voelt zich schuldig tegenover Aisha en vraagt haar om samen op skireis te gaan. Angèle geeft Waldek goede raad in verband met Rosa. Ann wil Michael helpen en stapt naar Marie.

Aflevering 114 (#1744) - donderdag 3 februari 2005

Aisha is het geruzie van Veronique en Mo beu. Dankzij Cois lijkt Marie toch de moed te vinden om Michael te bellen. Hoofdinspecteur Geens krijgt het aan de stok met Arno, maar Aisha zorgt voor een verrassing.

Aflevering 115 (#1745) - vrijdag 4 februari 2005

Swerts beweert dat Marianne jaloers is op Walter en Angèle. Mo zoekt toenadering tot Veronique. Hoofdinspecteur Geens probeert te verhinderen dat Arno alsnog op skireis vertrekt.