Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#1746) - maandag 7 februari 2005

Angèle onderneemt verdere pogingen om Walter te verleiden. Eindelijk arriveren ook Martine en haar gezin in het skioord. Yvette is ontgoocheld omdat Stan nog steeds geen concrete huwelijksplannen heeft. Eva krijgt plots weeën.

Aflevering 117 (#1747) - dinsdag 8 februari 2005

Eva wordt naar het ziekenhuis gebracht. Terwijl Martine zich volop amuseert op skireis probeert een jaloerse Eric haar tevergeefs te bereiken. Cois doet een vreemde ontdekking in de slaapkamer van Angèle.

Aflevering 118 (#1748) - woensdag 9 februari 2005

Manon oefent lichte druk uit op Ann. Eindelijk vertelt Sam aan Martine dat hij gestopt is met zijn studies. Eric maakt kennis met hoofdinspecteur Wildiers, die Geens opvolgt in de verkrachtingszaak. Cois verklapt het geheim van Angèle aan Frank.

Aflevering 119 (#1749) - donderdag 10 februari 2005

Swerts raadt Marianne af om nog langer zaken te doen met Walter. Frank wil het geld van Angèle stelen, maar deze heeft blijkbaar de nodige voorzorgen genomen. Sofie probeert Arno te kussen.

Aflevering 120 (#1750) - vrijdag 11 februari 2005

Walter maakt Marianne jaloers wanneer hij Angèle een aanlokkelijk voorstel doet. Hoofdinspecteur Wildiers ontdekt in zijn dossier de naam van een oude bekende. Paniek bij Martine als ze verneemt dat Sofie in haar eentje een gevaarlijke skitocht is gaan maken. Samen met Arno gaat ze op zoek.