Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#1751) - maandag 14 februari 2005

Eric schaamt zich over zijn jaloers gedrag. Manon heeft een compleet Valentijnsoffensief voorbereid voor Ann, maar die heeft schrik om betrapt te worden door Marianne. Dré bezoekt Marie en doet een onaangename ontdekking.

Aflevering 122 (#1752) - dinsdag 15 februari 2005

Luc schrikt wanneer hij de foto van Wildiers in de krant ziet. Sam vindt een job. Dré ontdekt dat Michael werd geflitst op de avond dat Aisha werd verkracht. Hij concludeert dat Marie hem een vals alibi heeft gegeven.

Aflevering 123 (#1753) - woensdag 16 februari 2005

Frank licht Simonne in over de verborgen schat van Angèle. Tot groot ongenoegen van Marianne trekt Angèle naar Ter Smissen om af te spreken met Walter. Martine stort haar hart uit bij Lilly en vertelt haar over het slippertje met Arno.

Aflevering 124 (#1754) - donderdag 17 februari 2005

Arno komt Martine opzoeken in de loft, maar treft daar Eric aan. Voor Dré is de maat vol, hij gaat de confrontatie aan met Michael. Stan gedraagt zich al een tijdje zeer vreemd, maar lijkt dan toch te vertrekken naar de Kaaimaneilanden.

Aflevering 125 (#1755) - vrijdag 18 februari 2005

Frank ontdekt dat Angèle haar geld heeft meegegeven met Stan. Hoofdinspecteur Wildiers legt Luc het vuur aan de schenen. Dré probeert Marie ervan te overtuigen dat Michael iets verbergt. Sanitair Vercammen krijgt hoog bezoek.