Wikia

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 126 (#1756) - maandag 21 februari 2005

De voorbereiding van de heropening van Ter Smissen verloopt eerder chaotisch. Femke denkt dat Luc lijdt aan achtervolgingswaanzin. Werner krijgt het moeilijk wanneer hij een hoogzwangere Eva tegenkomt. Leontien besluit om de confrontatie met Luc niet langer uit de weg te gaan.

Aflevering 127 (#1757) - dinsdag 22 februari 2005

Marianne is teleurgesteld omdat de golfplannen van Angèle en Walter concrete vorm aannemen. Femke betrapt Aisha en Sam tijdens een intiem moment. Dré kan het niet laten om Michael te controleren en doet een vreemde ontdekking.

Aflevering 128 (#1758) - woensdag 23 februari 2005

Aisha is opgelucht wanneer ze verneemt dat haar oom Lotfi op bezoek komt. Werner ontdekt dat Stan niet in het buitenland vertoeft. Dré vindt geen gehoor bij Marie en dreigt met zijn bewijs naar de politie te stappen.

Aflevering 129 (#1759) - donderdag 24 februari 2005

Werner twijfelt of hij Yvette de waarheid over Stan zal vertellen. Arno probeert Martine te overtuigen van zijn liefde voor haar. Leontien geeft Luc toestemming om zijn zoontje Lowie te zien, maar dat is buiten de plannen van Wildiers gerekend.

Aflevering 130 (#1760) - vrijdag 25 februari 2005

Sofie begint Arno en Martine te wantrouwen. Yvette en Angèle vertrekken richting luchthaven om Stan af te halen. Mo en zijn broer Lotfi negeren Veronique volledig, en al snel wordt duidelijk waarom.