Wikia

Week 28

Week 29

Week 30

Aflevering 141 (#1771) - maandag 14 maart 2005

Walter zet zijn personeel in de bloemetjes. Een gebaar dat bij Angèle een belletje doet rinkelen. Veronique ziet op tegen een confrontatie met Mo. Rosa ergert zich blauw omdat Mathilde de baby van Eva volledig opeist.

Aflevering 142 (#1772) - dinsdag 15 maart 2005

Swerts vraagt Marianne uit over het beursbezoek met Walter. Mathilde blijft zich moeien met het kind van Eva. Werner krijgt een geboortekaartje met een speciaal verzoek erop geschreven.

Aflevering 143 (#1773) - woensdag 16 maart 2005

Veronique raadt Werner af om Eva en haar baby te bezoeken in het ziekenhuis. Mo geraakt in een isolement, zowel op het werk als thuis. Dré probeert via een list te achterhalen waarom Michael is vrijgelaten.

Aflevering 144 (#1774) - donderdag 17 maart 2005

Dré confronteert Ann met het alibi van Michael. Angèle bereidt zich tot in de puntjes voor om Walter te veroveren. Martine gebruikt Eric om Arno op zijn plaats te zetten. Werner brengt Eva ondanks alle waarschuwingen toch een bezoekje.

Aflevering 145 (#1775) - vrijdag 18 maart 2005

Angèle voelt zich totaal vernederd door Walter, maar gelukkig is Cois is er om haar te troosten. Lilly probeert Arno te manipuleren. Dré koelt zijn woede op Michael en gaat daarbij een stap te ver.