Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#1786) - maandag 4 april 2005

Leontien stapt naar Wildiers om Luc vrij te pleiten. Marianne probeert Ann ervan te overtuigen dat ze niet lesbisch is. Martine wordt in het nauw gedreven wanneer bekend geraakt dat ze niet is komen opdagen voor haar afspraak met Tamara.

Aflevering 157 (#1787) - dinsdag 5 april 2005

Swerts zal Luc juridisch bijstaan in de verkrachtingszaak. Veronique vraagt of Angèle een handje wil toesteken in Ter Smissen Baget. Lilly doet alsof ze Martine’s uitvlucht gelooft, maar heeft intussen andere plannen.

Aflevering 158 (#1788) - woensdag 6 april 2005

Marianne zoekt steun bij Walter en vraagt hem om met Ann te spreken over haar relatie met Manon. Mo is bezorgd om Aisha en zoekt toenadering. Eric krijgt een mailtje met een geheimzinnige boodschap.

Aflevering 159 (#1789) - donderdag 7 april 2005

Swerts en hoofdinspecteur Wildiers kruisen voor het eerst de degens. Lilly misbruikt Sofie in haar plan tegen Martine. Marianne wil Manon aan de deur zetten.

Aflevering 160 (#1790) - vrijdag 8 april 2005

Mo doet een serieuze poging om zich te verzoenen met Aisha en Veronique. Eric hoort Martine uit en gaat de confrontatie aan met Arno. Ann lijkt niet te zwichten voor Marianne en stelt haar eisen.