Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#1791) - maandag 11 april 2005

Marianne is gekwetst, maar geeft de strijd niet op. Martine blijft het overspel met Arno ontkennen tegenover haar gezin. Aisha wil terug bij Mo intrekken, maar Veronique lijkt nog te twijfelen.

Aflevering 162 (#1792) - dinsdag 12 april 2005

Martine komt steeds meer onder druk te staan en speelt met vuur. Luc ziet de toestand somber in. Mo lijkt zowel letterlijk als figuurlijk op de knieën te gaan voor Veronique. Lilly probeert Tamara te bewerken om klacht neer te leggen tegen Martine.

Aflevering 163 (#1793) - woensdag 13 april 2005

Angèle is het beu om door iedereen vernederd te worden en overweegt plastische chirurgie. Martine krijgt slecht nieuws te verwerken. Luc moet voor de raadkamer verschijnen. Leontien wacht gespannen af of hij zal worden vrijgelaten.

Aflevering 164 (#1794) - donderdag 14 april 2005

Sam reageert koeltjes op het goede nieuws van Aisha. Swerts vertelt Marianne dat Walter wel eens de verkrachter zou kunnen zijn. Martine wordt geconfronteerd met het bewijs van haar overspel.

Aflevering 165 (#1795) - vrijdag 15 april 2005

Walter gaat de confrontatie aan met Swerts. Martine verneemt dat Lilly haar heeft verraden en beseft dat ze Eric de waarheid moet vertellen. Eva plaatst Rosa voor een dilemma.