Wikia

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#1796) - maandag 18 april 2005

Sam en Sofie reageren onthutst op het overspel van Martine. Meester Swerts heeft een plan om Luc sneller vrij te krijgen. Rosa neemt een belangrijke beslissing.

Aflevering 167 (#1797) - dinsdag 19 april 2005

Leontien vindt het plan van meester Swerts wel gewaagd. Angèle is opgetogen over haar bezoek aan het schoonheidsinstituut, maar Frank bezorgt haar meteen een eerste opdoffer. Sofie gaat de confrontatie aan met Lilly.

Aflevering 168 (#1798) - woensdag 20 april 2005

Michael wil graag bij Marie intrekken, maar die lijkt nog te twijfelen. Manon zet Ann onder druk om zich te outen. Mathilde komt met bewijsmateriaal om Rosa te overtuigen dat Jan de vader is van Eva’s kind.

Aflevering 169 (#1799) - donderdag 21 april 2005

Terwijl Cois aan zijn dieet begint is Angèle op zoek naar geld voor haar schoonheidsoperatie. De advocate van Eva uit haar bezorgdheid over het nakende proces. Wanneer Eric zijn spullen ophaalt in de loft probeert hij Martine te ontwijken.

Aflevering 170 (#1800) - vrijdag 22 april 2005

Marianne denkt dat haar pogingen om Ann en Manon uit elkaar te drijven eindelijk succes hebben. Angèle richt nu al haar pijlen op Cois. Eva en Werner moeten vandaag voor de rechter verschijnen. Sam en Sofie betrappen hun moeder.