Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#1801) - maandag 25 april 2005

Cois voelt zich doodziek, maar gelukkig ontpopt Angèle zich als de perfecte verpleegster. Sofie pakt haar boeltje en trekt in bij Marianne, waar haar direct een verrassing wacht. De privédetective van Swerts graaft in het verleden van Walter en doet een interessante ontdekking.

Aflevering 172 (#1802) - dinsdag 26 april 2005

Het komt tot een serieuze aanvaring tussen Walter en Robert Swerts. Angèle blijft zich fanatiek inzetten voor Cois, tot grote ergernis van Frank. Sam vraagt Martine om Arno te vergeten.

Aflevering 173 (#1803) - woensdag 27 april 2005

Sofie begint ijverig aan haar eerste werkdag in Ter Smissen Baget. Lilly onderneemt een laatste poging om Arno in haar kamp te krijgen. Meester Swerts en Leontien vertrekken vol goede hoop naar de rechtbank.

Aflevering 174 (#1804) - donderdag 28 april 2005

Sam en Aisha hebben een pijnlijk gesprek over hun relatie. Een mysterieuze inbreker verstopt ergens een flesje chloroform. Arno brengt Eric op de hoogte van zijn plannen met Martine. Cois en Angèle genieten van een romantisch avondje met twee.

Aflevering 175 (#1805) - vrijdag 29 april 2005

Eric wordt geconfronteerd met het prille geluk van Martine en Arno. Een levering broodjes dreigt slecht af te lopen voor Sofie en Veronique. Toch lijkt het erop dat de verkrachter eindelijk wordt ontmaskerd.