Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#1811) - maandag 9 mei 2005

Veronique is bang omdat de politie haar niet langer laat bewaken. Leontien stelt Cois voor een moeilijke keuze. Tot grote ergernis van Swerts blijft Marianne geloven dat Wildiers de verkeerde man heeft opgepakt.

Aflevering 182 (#1812) - dinsdag 10 mei 2005

Swerts verneemt dat er concreet bewijsmateriaal gevonden is tegen Walter. Op bezoek bij Veronique wordt Eva met Werner geconfronteerd. Sam en Sofie organiseren een etentje voor hun ouders, maar de hereniging wordt al snel verstoord.

Aflevering 183 (#1813) - woensdag 11 mei 2005

Marianne wil een artikel schrijven tegen Wildiers en de manier waarop hij zijn onderzoek voert. Na haar schoonheidsoperatie komt Angèle vroeger thuis dan verwacht. Ann twijfelt of ze zich eindelijk in het openbaar zal outen.

Aflevering 184 (#1814) - donderdag 12 mei 2005

Mariannes hoop op vrijlating van Walter rust nu meer dan ooit op Veronique. Tot groot jolijt van Frank lijdt Angèle veel pijn na haar operatie. Eric kan de schijn niet langer ophouden en gaat de confrontatie aan met Martine.

Aflevering 185 (#1815) - vrijdag 13 mei 2005

Ann besluit mede dankzij Marianne om zich eindelijk te outen. Eric heeft slecht nieuws voor Sam en Sofie. Marie ergert zich steeds meer aan Michael. Hoofdinspecteur Wildiers heeft een vreemde verrassing voor Marianne.