Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 186 (#1816) - maandag 16 mei 2005

Martine kan de situatie thuis niet meer aan en neemt contact op met Arno. Angèle schrikt van het resultaat als ze het verband van haar gezicht laat verwijderen. Marianne confronteert Swerts met de beschuldigingen van Walter.

Aflevering 187 (#1817) - dinsdag 17 mei 2005

Femke heeft een mooie verrassing voor Sam. Swerts ontkent dat hij Walter geflikt zou hebben. Werner kijkt vol vertrouwen uit naar de uitslag van de DNA-test. Eric wil Martine op hardhandige wijze de loft uitzetten.

Aflevering 188 (#1818) - woensdag 18 mei 2005

Mo heeft een verrassing voor Veronique. Ann maakt zich op voor haar publiekelijke outing. Eva en Werner wachten gespannen af wie volgens het DNA-onderzoek de vader is van Nand.

Aflevering 189 (#1819) - donderdag 19 mei 2005

Werner en Eva verwerken de emoties na de uitslag van de DNA-test. Cois koopt een cadeautje voor Angèle, maar Frank strooit roet in het eten. Veronique lijkt zich plots weer iets te herinneren wanneer ze Sofie ziet.

Aflevering 190 (#1820) - vrijdag 20 mei 2005

Marianne wil dat Wildiers Veronique confronteert met Walter om zo zijn onschuld te bewijzen. Nu Veronique hem dreigt te ontmaskeren, doet de verkrachter een tegenzet. Manon heeft groot nieuws voor Ann, maar plaatst haar meteen ook voor een dilemma.