Wikia

Seizoen 10

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#1826) - maandag 29 augustus 2005

Mariannes gedrag wekt argwaan bij Robert Swerts. De Bomansen reageren zeer uiteenlopend als ze vernemen dat Stan de echte vader is van Simonne. Werner ligt bewegingloos naast zijn brandende motor.

Aflevering 2 (#1827) - dinsdag 30 augustus 2005

Bij zijn terugkeer ontdekt Mo dat Veronique spoorloos verdwenen is. Luc en Sam proberen discreet om te springen met het slechte nieuws. Martine nodigt Sjabloon:Arno uit voor een gesprek.

Aflevering 3 (#1828) - woensdag 31 augustus 2005

Frank stelt alles in het werk om Simonne te doen aanvaarden dat Sjabloon:StanD haar echte vader is. Sjabloon:Arno stelt Martine voor om bij hem in te trekken. Luc plaatst Leontien voor een belangrijke beslissing.

Aflevering 4 (#1829) - donderdag 1 september 2005

Eric is overstuur en wil dat Martine verhuist. Aïsha keert onverwacht terug uit Marokko en wordt geconfronteerd met het geflirt tussen Sam en Femke. Omdat Simonne zich blijkbaar ook tegen haar keert neemt Yvette een drastische maatregel.

Aflevering 5 (#1830) - vrijdag 2 september 2005

Nu Sam weer met Femke optrekt is de maat vol voor Martine. Luc kan eindelijk open zijn over de verdwijning van Veronique. Aïsha heeft een gesprek met Marianne en trekt daaruit een vreselijke conclusie.