Wikia

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 46 (#1871) - maandag 31 oktober 2005

Femke vindt het maar niks dat Renzo in de Fit & Fun is gesignaleerd. Eric vraagt aan Sofie of hij de piano mag verkopen. Walter komt met verrassend nieuws op de proppen.

Aflevering 47 (#1872) - dinsdag 1 november 2005

Marianne heeft haar twijfels over de motieven van Walter om in het Eldoradoproject te stappen. Eric vreest dat hij de loft zal moeten verkopen. Femke ontdekt dat Werner drugs gebruikt. Mo wil de confrontatie aangaan met Swerts.

Aflevering 48 (#1873) - woensdag 2 november 2005

Walter krijgt nog een kans om de opdracht binnen te halen. Tuur neemt afscheid van Waldek en Rosa. Femke ontmoet Renzo in de Fit & Fun en spelt hem de les. Inspecteur Magda plaatst Marianne voor een moeilijke keuze.

Aflevering 49 (#1874) - donderdag 3 november 2005

Ter Smissen krijgt er onverwacht twee gasten bij. Mo probeert Marianne op andere gedachten te brengen. Martine is razend wanneer ze verneemt dat Lilly kandidaat is om de piano van Sofie te kopen.

Aflevering 50 (#1875) - vrijdag 4 november 2005

Femke is zeer verbaasd wanneer ze verneemt wie haar nieuwe buurman is. Angèle is niet te spreken over de plannen van Cois. Tuur verklapt de echte reden voor zijn terugkomst. Marianne gaat de confrontatie aan met Swerts.