Wikia

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#1881) - maandag 14 november 2005

Rosa is erg verbitterd en reageert zich op iedereen af, vooral nonkel Tuur moet het ontgelden. Marianne is niet zo tevreden over het werk van Eric. Nancy heeft verrassend nieuws. Ann krijgt een merkwaardige telefoon van Manon.

Aflevering 57 (#1882) - dinsdag 15 november 2005

Angèle en Cois besluiten hun alternatieve medicatie uit te testen. Luc heeft slecht nieuws voor Femke. Marie krijgt een nieuw bureau. Tussen Sofie en Eric gaat het van kwaad naar erger.

Aflevering 58 (#1883) - woensdag 16 november 2005

Walter stelt Marianne voor om bij haar in te trekken. Martine is bezorgd om Sofie en pakt Eric hierover aan. Sam gelooft er niet meer in dat ze ooit de eigenaars van Baget zullen worden. Jacques brengt Walter een bezoekje op de werf.

Aflevering 59 (#1884) - donderdag 17 november 2005

Ann komt terug uit Milaan met slecht nieuws. Renzo helpt Sam en Femke om hun droom waar te maken. Omdat zijn ouders nooit tijd voor hem hebben, wil Franky zijn vriendje Kobe volgen naar het internaat.

Aflevering 60 (#1885) - vrijdag 18 november 2005

Sofie laat Eric weten dat ze toch liever bij Martine intrekt. Nancy heeft een sollicitatiegesprek met Walter voor een job in Ter Smissen. Luc is erg blij nu Sam en Femke de nieuwe eigenaars zijn van Baget. Eric maakt een afspraakje met Lilly.