Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#1886) - maandag 21 november 2005

Jacques en Ongenae eisen de afbraak van het gebouw. Frank en Simonne worden opgetrommeld voor een spoedvergadering. Martine is gekwetst en kwaad door het gedrag van Eric en Lilly.

Aflevering 62 (#1887) - dinsdag 22 november 2005

De spanningen nemen toe binnen het Eldorado-team. Werner geeft aan Martine toe dat hij blowt. Femke sluit een deal met Renzo over het te lenen geld. Angèle is niet tevreden over het compromis die Cois getekend heeft.

Aflevering 63 (#1888) - woensdag 23 november 2005

Tuur krijgt eindelijk telefoon van zijn geliefde Jetteke. Angèle doet bij Sofie een goed woordje over Renzo. Sofie doet alsof ze niet geïnteresseerd is in hem. Femke is helemaal niet opgezet met de zwangerschap van haar moeder.

Aflevering 64 (#1889) - donderdag 24 november 2005

Het weerzien van Tuur en Jetteke wordt een succes. Sam nodigt Eric uit voor een gesprek. Simonne stelt Angèle een nieuw compromis voor. Het komt tot een hoogoplopende ruzie tussen Walter en Frank.

Aflevering 65 (#1890) - vrijdag 25 november 2005

Sam en Femke zijn nu officieel eigenaar van Baget. Eric besluit de kamers van Sam en Sofie te verhuren. Rosa en Waldek vertrekken samen naar Malta om tot rust te komen. Frank en Walter gaan op de vuist met Jacques en Ongenae.