Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#1891) - maandag 28 november 2005

Sofie ontdekt dat Eric haar kamer aan studenten wil verhuren. Werner helpt Martine haar zorgen te vergeten. Frank en Walter ontdekken dat Johnny wordt betaald om tegen hen te getuigen.

Aflevering 67 (#1892) - dinsdag 29 november 2005

Frank en Walter proberen Johnny om te kopen. Sofie komt te weten dat Werner zijn drugs koopt bij Renzo. Eric verhuurt de kamer aan een zekere Maaike. Frank en Walter worden op het politiecommissariaat verwacht.

Aflevering 68 (#1893) - woensdag 30 november 2005

Sam en Femke zijn in de wolken met hun artikel in ‘Uit en Thuis’. Martine heeft het er moeilijk mee dat Sofie bij Eric is blijven slapen. Walter wil uitzoeken waarom Jacques zo geobsedeerd is door het Eldorado-project.

Aflevering 69 (#1894) - donderdag 1 december 2005

Walter spreekt in het geheim af met Betty. Marianne wil hem steunen en koopt een appartement van Eldorado. Sofie hakt de knoop door en beslist bij Eric in te trekken. Het romantische weerzien tussen Tuur en Jetteke wordt bruusk verstoord.

Aflevering 70 (#1895) - vrijdag 2 december 2005

Tuur probeert zijn verdriet te verdrinken. Sofie gaat terug in de loft wonen. Martine zoekt troost bij Werner. Marianne voelt zich bedreigd door Betty. Marie vermoedt dat Betty nog steeds gevoelens heeft voor Walter.