Wikia

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#1896) - maandag 5 december 2005

Tuur kan het bruuske afscheid van Jetteke niet verwerken en geeft Jenny mee de schuld. Walter wil niet praten over Betty, tot grote frustratie van Marianne. Martine probeert zich te verzoenen met de keuze van Sofie om terug bij haar pa in te trekken.

Aflevering 72 (#1897) - dinsdag 6 december 2005

Walter en Frank worden door Leontien op het matje geroepen. Tuur en Jetteke beleven een romantisch weerzien. Marianne probeert het goed te maken met Walter, maar Betty strooit roet in het eten.

Aflevering 73 (#1898) - woensdag 7 december 2005

Sam en Femke tossen erom wie het eerst rijlessen mag volgen. Franky wil naar een kostschool. Waldek geeft toe dat er toch wat spanningen zijn tussen hem en Rosa. Nancy vertelt Eddy dat ze zwanger is.

Aflevering 74 (#1899) - donderdag 8 december 2005

Nancy voelt zich ellendig na de reactie van Eddy. Eric liegt tegen Marianne over zijn gesprek met Walter. Martine probeert Werner te helpen met het afbouwen van zijn pillen. Rosa duwt Waldek ongewild verder de dieperik in.

Aflevering 75 (#1900) - vrijdag 9 december 2005

Martine kan haar nieuwsgierigheid naar Maaike niet langer bedwingen. Tuur blijkt Eddy al langer te kennen. Met de gezondheidstoestand van Werner gaat het van kwaad naar erger. Jenny komt terug met slecht nieuws over het tehuis.