Wikia

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#1916) - maandag 2 januari 2006

Willy probeert de plooien tussen hem en Tuur glad te strijken. Bij de familie Bomans blijft de sfeer erg gespannen. Marianne heeft het moeilijk met het vertrek van Ann. Werner en Martine proberen zichzelf een houding te geven na hun toenadering op oudejaarsavond.

Aflevering 92 (#1917) - dinsdag 3 januari 2006

Tot grote ergernis van Femke zoekt Aisha Sam op om hem een gelukkig nieuwjaar te wensen. Jenny overtuigt Rosa en Waldek om de instanties te verwittigen in verband met de mysterieuze jongen. Sofie en Aisha storten hun hart uit bij elkaar. Leontien komt alleen uit Rome terug.

Aflevering 93 (#1918) - woensdag 4 januari 2006

Tuur wacht nog steeds op een antwoord van de koning. De advocaat van Vercammen brengt goed nieuws. Ann en Marianne houden sollicitatiegesprekken. De jongen uit de stallen slaat op de vlucht wanneer hij Baelemans ziet.

Aflevering 94 (#1919) - donderdag 5 januari 2006

Waldek is helemaal in paniek na de verdwijning van de onbekende gast. Marianne en Ann discussiëren over de nieuwe dokter. Martine stelt Sam voor om hem te leren autorijden. Nancy zoekt opnieuw toenadering tot Femke.

Aflevering 95 (#1920) - vrijdag 6 januari 2006

Jenny wil Tuur helpen om zijn brief persoonlijk aan de koning te overhandigen. Ann en Marianne nemen emotioneel afscheid. Luc komt terug uit Rome. De spanningen tussen hem en Leontien komen opnieuw boven. Sofie probeert Renzo te verleiden.