Wikia

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#1931) - maandag 23 januari 2006

Lowie is gewond aan zijn oog, maar het is nog onduidelijk wat de ernst van de kwetsuur is. Betty vertrouwt Jacques niet helemaal en gaat naar Ter Smissen om Walter te ontmoeten. Frank heeft nog steeds erectieproblemen, ondanks alle raadgevingen.

Aflevering 107 (#1932) - dinsdag 24 januari 2006

Walter verzwijgt tegen Marianne dat hij Betty heeft gezien. Femke en Sam horen van Werner dat hun auto er volgende week zal zijn. Maaike neemt Eric in vertrouwen. Sofie is jaloers en gaat nu helemaal voor Renzo.

Aflevering 108 (#1933) - woensdag 25 januari 2006

Walter speelt open kaart met Marianne. Eric betrapt Renzo in zijn huis. Jetteke krijgt het steeds moeilijker en heeft behoefte aan privacy. Tuur begrijpt er niks van. Marie krijgt alle schuld in de schoenen geschoven voor het ongeval met Lowieke.

Aflevering 109 (#1934) - donderdag 26 januari 2006

Nancy lost het probleem tussen Tuur en Jetteke op. Bij Kasper worden vlooien vastgesteld. Jacques wil Walter nog steeds een hak zetten. Lowie zal met zijn gekwetste oog nooit meer goed kunnen zien. Leontien reageert haar woede af op Marie.

Aflevering 110 (#1935) - vrijdag 27 januari 2006

Marie moet afscheid nemen, maar toont begrip voor haar ontslag. Buelens heeft slecht nieuws voor Luc en Leontien. Marianne komt te weten dat er vlooien zitten in Ter Smissen en besluit onmiddellijk op te treden. Tuur en Jetteke krijgen eindelijk antwoord van het Hof.